• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • SilverEmma
    lovely storm skrev 2011-08-05 13:21:16 följande:
    Har läst här i tråden att iaf 2 av er vägt 93kg (precis som jag) och fått genom era operationer, är ni korta?
    Jag är 1.65 och väger 93 kg, haft blodpropp 2 gånger, dåliga leder och rygg... men fick avslag nu i veckan pga lågt BMI 34.
    Hur långa är ni och hade ni medicinska grunder?
    Lägg in din fråga här istället: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m57377720.html Detta ska enbart vara en bildtråd.
    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Tinzi
    Lajsa82 skrev 2011-08-03 21:36:32 följande:
    lägger in min resa, har dock "Bara" varit opad i drygt 9 månader, men nu e jag nöjd och hoppas jag stannar här....
    WOW va fin du är!
  • Jenny N
    Lajsa82 skrev 2011-08-03 21:36:32 följande:
    lägger in min resa, har dock "Bara" varit opad i drygt 9 månader, men nu e jag nöjd och hoppas jag stannar här....
    Jösses vilken skillnad på så kort tid! Hur mycket har du gått ner? Du är verkligen jätte jätte fin =)
  • Jenny N
    V P E skrev 2011-08-04 05:33:09 följande:

Opererades 10 aug förra året. Vägde innan flytet 93 kilo.
    Idag väger jag 57 och det är så mycket lättare att leva med min kropp.
    Va fin du är, du ser mycket piggare ut nu =) Bra jobbat!
  • Mach

Har gått ner 45kg sammanlagt. Började på 120kg och står nu på 75 kg 11månader senare. Opererades i september.
  • Sanda

Wow mach, jag väger oxå 120kg och vill ner någonstans runt 75kg. Väntar på min op

• SnuttanSnuttan

Oj, den bilden i inlägget ovan tillhör också mina FÖRE bilder :) 

Och snart 5 månader efter operationen....

från 88 kg till 57 kg... Är världens lyckligaste - trots en massa "häng" och "för mycket skinn" (som ni säkert ser på bilderna, har inget som håller in där utan endast trosor under.. )
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade