-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Ja jäklar det var det verkligen och tusan vad snygg du är, hmm ser ut som om du inte har något häng alls juJenny N skrev 2011-07-09 14:34:13 följande:Hittade en gammal förebild på datorn och inser att det är rätt många cm som försvunnit =)
-
På bilderna överst så vägde jag 108 kilo, nu väger jag 57 och är nog ganska nöjd med det -
Wow vilken skillnad, du är verkligen jättefin! Och måste ju bara få säga att jag älskade din tatuering på armen!vampyria2 skrev 2011-07-09 18:38:25 följande:
På bilderna överst så vägde jag 108 kilo, nu väger jag 57 och är nog ganska nöjd med det -
lägger in min resa, har dock "Bara" varit opad i drygt 9 månader, men nu e jag nöjd och hoppas jag stannar här....
-
Lajsa: wow!! På bara 9 månader oxå, fantastiskt!
-
Opererades 10 aug förra året. Vägde innan flytet 93 kilo.
Idag väger jag 57 och det är så mycket lättare att leva med min kropp. -
Inga som helst reaktioner på mina bilder.. Jaja jag tycker det är bra i alla fall...
-
Det ÄR braHelenN skrev 2011-08-04 10:04:35 följande:Inga som helst reaktioner på mina bilder.. Jaja jag tycker det är bra i alla fall...
Jag sitter här och är så avundsjuk på er som blir så smala o fina. Själv får jag hela livet, varje dag, tänka på vad som åker in för att inte gå upp. Kämpar mig blå med mitt pulver... -
Jodå! jag reagerade på att du ser fräsch ut, men jag orkar inte alltid kommentera allt jag läser och ser ;)HelenN skrev 2011-08-04 10:04:35 följande:Inga som helst reaktioner på mina bilder.. Jaja jag tycker det är bra i alla fall...
-
Har läst här i tråden att iaf 2 av er vägt 93kg (precis som jag) och fått genom era operationer, är ni korta?
Jag är 1.65 och väger 93 kg, haft blodpropp 2 gånger, dåliga leder och rygg... men fick avslag nu i veckan pga lågt BMI 34.
Hur långa är ni och hade ni medicinska grunder?