-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Vilken underbar pepp-tråd! Ni är duktiga, och shit vilka snyggingar alla är!! :) Bra jobbat tjejer!!
-
Ni är så jävla snygga. Jag blir så peppad av att kolla på era bilder!
Om en 3-4 månader kanske jag också får vara med här i tråden. ;) -
Vilken fint resultat =)SnuttanSnuttan skrev 2011-08-13 18:51:25 följande:Oj, den bilden i inlägget ovan tillhör också mina FÖRE bilder :)
Och snart 5 månader efter operationen....
från 88 kg till 57 kg... Är världens lyckligaste - trots en massa "häng" och "för mycket skinn" (som ni säkert ser på bilderna, har inget som håller in där utan endast trosor under..)
DU kanske kan svara på mitt inlägg 240... har försökt få svar på min fråga både i denna och i den stora GBP tråden... men ingen vill svara!? -
-
Obs! Bilderna jag la in är "klickbara"
-
-
Kanon!HelenN skrev 2011-08-04 10:04:35 följande:Inga som helst reaktioner på mina bilder.. Jaja jag tycker det är bra i alla fall...
-
Härligt med peppande bilder!
-
Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.
Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg. -
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m57377720.htmlSimba2 skrev 2011-08-21 18:51:48 följande:Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.
Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg.
där finns en prattråd för oss GBP opererade, detta är för före-och efterbilder:)