• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • Yaimie
    Lyckobebisen skrev 2011-11-05 01:55:27 följande:

Kul att se era bilder!
    Jag gjorde min operation i juni 2009 och gick ner till normalvikt på 7 månader. Gick ner ytterligare lite och landade på ganska exakt minus 50kg efter ett år. Sen har jag gått upp 4kg där min kropp tydligen är nöjd. Ska dock ta tag lite mer i vikten och försöka gå ner de de igen, och gärna ytterligare 3kg efter det.

Här är bild från när jag vägde som minst (60kg) och nu står jag på 64.
    r:

Jag mår bra och äter normalt typ.. Har haft väldiga problem med att jag dumpar mycket utan anledning, kirurgen vet inte heller varför det är så, men det har börjat stabilisera sig nu, eller så har jag bara lärt mig hantera det. Hur som helst så är det helt okej ändå.

Riktigt fin ju!! Jag håller på att gå ner nu. gjorde min OP den 20 juni och väger 73 nu.. Skinnet verkar ha hängt med dig bra? Jag är mest orolig för låren, vill inte dom ska va fula!! Magen visar man sällan ändå men man vill kunna ha fina kjolar.
  • Dalias mamma

Första bilden är tagen 29/10 2010. dagen efter operation ca 110 kg (därav den drogade blicken )
    Andra bilden är tagen exakt ett år senare, 29/10 2011. över förväntan, 63 kg
    Tredje bilden är tagen i Juli 2011  

• Underbara ungar

Shit vad fina ni är allihop!

• Leone i Västerås
    Dalias mamma skrev 2011-11-12 18:31:26 följande:
    Första bilden är tagen 29/10 2010. dagen efter operation ca 110 kg (därav den drogade blicken )
    Andra bilden är tagen exakt ett år senare, 29/10 2011. över förväntan, 63 kg
    Tredje bilden är tagen i Juli 2011  

WOW!!!!!
    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • MizzPiggy

Ingen mer som vill lägga upp bilder? Så inspirerande att se!. Jag har inte kommit så långt än, att jag kan bidra, men om Några månader kanske ;)

• SilverEmma

Nu vågar jag mig på att lägga upp en bild trots att jag inte är färdig med min viktresa! På förebilden vägde jag 111 kg och på efterbilden ca 73 kg. Vid 70 kg räknas jag som normalviktig och det är mitt mål, sen får jag se vad kroppen säger om att stanna där.
    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade