• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • MrC
    CeeJay skrev 2012-01-07 14:11:49 följande:
    Snyggt jobbat ! Var tvungen att skriva det eftersom även jag fyller 40 år just den 16 juni, OCH jag har op:ades den 16 juni 2011... Har gått ner 26 kg hittills men har ingen bra bild-.. ännu Men tråden finns i mina favoriter och jag går in och gluttar på era framsteg då och då !!
    Va?! Är vi tvilling-tvillingar!? FörvånadGlad (för er som inte förstår så är man född i tvillingarnas stjärntecken om man är född 16'e juni.)

Vad är ditt slutmål? Hur många kilon kvar?
    Vi kör ett race till 16'e juni då va? Go Go Go!
  • CeeJay
    MrC skrev 2012-01-07 19:12:25 följande:
    Va?! Är vi tvilling-tvillingar!? FörvånadGlad (för er som inte förstår så är man född i tvillingarnas stjärntecken om man är född 16'e juni.)

Vad är ditt slutmål? Hur många kilon kvar?
    Vi kör ett race till 16'e juni då va? Go Go Go!

Japp, det verkar så Kul med en cybertvilling-tvilling !!

Jag hade 25 kg som första mål, och jag är lite "tvärtom" - jag har en siffra jag inte vill komma under... Vill inte väga mindre än 60 kg så nu har jag ca 5 kg kvar att "spela med". Men jag tänkte försöka bygga muskler till min 40-årsdag så jag är med på racet   
  • Sanda

Stjärntvillingar kallas det, en person som är född på samma dag som en själv så ni är cyber-stjärntvilling-tvillingar

• littlemisstrouble

MrC ,Bra jobbat

Riktigt roligt att det är så många som vill dela med sig av sina framgångar och det är ju inga dåliga framgångar ni gör. Heja!

Planering är a och o......
  • MrC
    littlemisstrouble skrev 2012-01-11 14:19:13 följande:
    MrC ,Bra jobbat

Riktigt roligt att det är så många som vill dela med sig av sina framgångar och det är ju inga dåliga framgångar ni gör. Heja!
    Om ett halvår ska jag visa helkroppsbilder, halvnaken! Haha om jag vågar!
    Nu har jag sagt det, så bäst att träna hårt alltså. Solig
  • Evfi80

ingen som ångrar sig att ni gjort op?Nack och fördelar?hur mådde ni innan op och efter op?

• cpOFFER

Jag är så sjukt imponerad över er! Vilka starka människor ni är! Ni är så vackra allihopa. Kram

Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade