• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • entity

Inte riktigt framme än, fortfarande, jag vet inte -mellantjock (?) ,  men iallafall en ganska bra bit på väg mot normalvikt :) -49 kilo
    Vill inte lägga ut bilder där man ser mitt ansikte dock *S*

• MizzPiggy

Entity: wow va duktig du är!!! Klart att du inte behöver visa ansiktet om du inte vill, bra kämpat!!

• entity
    MizzPiggy skrev 2011-12-27 12:30:47 följande:
    Entity: wow va duktig du är!!! Klart att du inte behöver visa ansiktet om du inte vill, bra kämpat!!
    :) tack!

Nej jag vet, men, ja *S*
  • Tesss

ni som gjort GBP, hur gick ni tillväga? vem skall man kontakta och hur lång tid kan hela processen ta? funderar starkt på detta alternativ då jag försökt närmare 458 gånger utan resultat, är 21 år och vill leva livet.. inte inomhus dygnet runt. kämpa på alla!

• entity
    Tesss skrev 2012-01-01 20:56:48 följande:
    ni som gjort GBP, hur gick ni tillväga? vem skall man kontakta och hur lång tid kan hela processen ta? funderar starkt på detta alternativ då jag försökt närmare 458 gånger utan resultat, är 21 år och vill leva livet.. inte inomhus dygnet runt. kämpa på alla!
    Hej, gå in i den här tråden så får du lite tips och svar :)

Det är lite olika från landsting till landsting, men som sagt, stäl frågan i den andra tråden så kommer du säkerligen få svar på de frågor du grubblar över. :)
  • BängtRagnhild

Jag lägger upp en bild fastän jag är långt ifrån färdig med min resa.
    Opererades den 16 November. Bilderna är från nyår -10 och nyår-11. På första bilden väger jag 115kg och den andra 91,5 kg. Nu ser till och med jag skillnad när jag får det så här svart på vitt. 
    Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade