-
Det är klart det löser sig för dig, vännen!! Är verkligen imponerad över att du kan ha en sådan avkopplad och lugn inställning! Du får gärna smitta av dig lite här i tråden...AgnesGN skrev 2011-04-03 17:00:47 följande:BabyW - livet löser sig väl nångång... Hoppas på det i alla fall... =) Tar livet med ro just denna sekund. Får se hur länge det håller i sig... =)
-
Förstår att du väntar! Som du säger - allt för att inte bli besviken...
Om jag får bestämma så väntar jag nog till BIM på fredag, men min älskling vill att jag testar tidigare. Han är ännu mer nyfiken än jag! Får se vems vilja som väger tyngst...
Vi skulle kanske ta och testa på fredag, både du och jag? Delad glädje..? -
Tack, söta du!!Adora1 skrev 2011-04-04 08:00:52 följande:Håller tummarna för ALLA i denna eminenta tråd!!! Massa plus nu då, låter lovande för både den ena och den andra ju ...MiAmore, BabyW, Lyckliglängtan......
Har åkt på infektion efter infektion så jag är beordrad sträng vila denna vecka utav doktorn, inte ens hämta lillan på dagis. Och ny antiobiotika igen, haft både luftrörskatarr, ögoninflammation och bihåleinflammation.
Man är ju sämst på att vila, så fort jag känner mig lite bättre studsar jag omkring ha ha ...
Ha en bra dag alla!
Usch, vilken otur du har då... Men du bör nog ta det lugnt, även om det är svårt! Var rädd om dig och lilla bebisen. -
MiAmore - hur har det gått för dig..?? Ingen mens, va?! Hoppas inte det iaf. Är så nyfiken här...
Kram -
Tänkte bara hämta fram BIM-listan för den har hamnat långt bak nu igen.
Hur ser det ut fer er som nyss passerat BIM..? Håller tummarna!
BIM-LISTAN
DazHamster - ÄL 17 mars / BIM 1 april (14:e försöket)
Brooklyn - ÄL 15-18 mars / BIM 1-2 april (5:e försöket, 2:a barnet)
MiAmore - ÄL 20 mars / BIM 3 april (9:e försöket)
Maajsi - ÄL 21 mars / BIM 5 april (5:e försöket)
Lyckliglängtan - ÄL 21 mars / BIM 6 april (10:e försöket)
ACJL - ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)
BabyW - ÄL 23 mars / BIM 8 april (försökt i 21 månader)
Swn - ÄL 25 mars / BIM 8 april (11:e försöket, 2:a barnet)
Tiina84 - ÄL 29 mars / BIM 15 april (8:e försöket, inga barn)
SoMa72 - ÄL 2 april / BIM 17 april (9:e försöket)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiIM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
AngelandDevil - plus på BIM -1
HelenFr - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (??)
Delight87 - plus på BIM +1
Adora1 - plus på BIM +8
Daniela01 - plus på BIM -4
Chokladmuffins - plus på ??
Skyrocket - plus på BIM -4
Baby88 - plus på ?
T inne - plus på BIM -4
Dellz - plus på BIM +2
FruDahllöw - plus på BIM -1
Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
Limpan 83 - plus på BIM -4
Bebis11 - plus på BIM -6
Deeya - plus på BIM -7
Sommar - plus på BIM -2
Bia 80 - plus på BIM -6
Trollbusarna - plus på BIM -2
-
Jo, jag måste nog (lite tveksamt) erkänna att det faktiskt finns en del symptom här! Men jag är fortfarande bara så jä-la rädd för att våga tro på något ännu, för att sedan ändå bara bli så väldigt besviken sen... Ja, du vet hur det är! :-/
Håller tummarna för att du får ett sent plus, vännen!! Måste också säga att du är otroligt duktig med din viktminskning och din träning. Keep up the good work!!! -
Swn - jag håller verkligen både tummar och tår för dig!!!!!
Jag har också halsbränna som går över i lätt illamående och ömma bröst. Dessutom har jag molvärk, svullen mage, trötthet och flitigt kissande (även på natten!)... Men jag vet inte riktigt vad jag ska tro! :-S
Jag är ju oxå på BIM-4 idag, så jag tänker försöka att ha is i magen tills fredag. Inte så lätt förstås... -
Brooklyn - beklagar... Uppdatera gärna dina datum på listan tills nästa gång.
-
Härligt att du är positiv iaf!! Ja, vi får se vad som händer här. Lär väl veta inom en vecka, förhoppningsvis!!
-
Åh TACK, söta du!! Ja, visst hjälper solen till!!MiAmore skrev 2011-04-04 13:19:41 följande:
Vädret gör faktiskt en hel del.. Är det sol och fint väder ute är det oftast lättare att vara positiv
Håller tummarna hela veckan tills du lämnat besked
Tack, gumman!! Tummar som hålles är inte fel!!!Limpan 83 skrev 2011-04-04 13:20:46 följande:Spännande tjejer! Tänka att denna veckan kommer vi nog få se fler plus på listan! Tänker på er och håller mina tummar. Klarar du verkligen att hålla dig tills på fredag BabyW?? Det skulle ha kliat bra i mina fingrar om jag var i din sits :P
Ja, vi kan ju hoppas att det kommer några till snart! Jag vet faktiskt inte om jag kan hålla mig. Klart det kliar grymt mycket i fingrarna på mig och jag vill naturligtvis kolla typ NU, men vill å andra sidan vänta lääänge till. Så jag slipper få se det där negativa testet rakt upp i ansiktet!!
Jag har en SÅN dag idag!! + Ni vet en "sån" dag, då jag är helt SÄKER på att det bara är menskänningar jag haft hela tiden och jag är helt övertygad om att det absolut INTE finns någon bebis i min mage... Att jag bara vimsar till det i mitt huvud. Även om jag just nu ser ut att vara i typ 4e månaden, trots att jag normalt har en helt platt mage... Jag har bara varit helt fram och tillbaka i känslorna idag och just nu är jag så övergygad att det inte är något, att jag är helt gråtfärdig... SUCK!!
Vilken klenis man är som inte klarar av mentalt att vara lugn och samlad dessa ynka två veckorna mellan ÄL och BIM...
Förlåt att jag blev sådär nego nu igen!! Efter alla tummar och alla glada peppningar... SORRY!!!Åh TACK, gumman!!! Hoppas ditt hejande hjälper!!Adora1 skrev 2011-04-04 15:03:57 följande:Heja!!!
Ja jag tar det jättelugnt jag lovar
Det låter ju bra, att du tar det lugnt!!