• BabyW

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Då ska du absolut ta det lugnt och vänta med att testa helst en 4-5 dagar. Så får du ett tydligt besked!! Håller tummarna!!! Kram

• BabyW

MiAmore - sorry, då missförstod jag... Jag fick för mig att stegringen var pga ÄL. Fan, jag är kass på det där med hemlandet. Får skärpa mig och läsa på lite!

• BabyW

Tempandet skulle det vara! Inte hemlandet... Haha!! Stavningskontrollen är inte alltid som den ska på telefonen...

• BabyW

Jag har ju bara tempat mig i en cykel tidigare... Men tack så mycket för all info du ger! Du är ju trådens temp-expert!!

• BabyW
    Limpan 83 skrev 2011-03-26 10:19:27 följande:
    BabyW: Klart att din dotter tycker att du är en underbar mamma, men ibland kan det nog vara skönt att ha någon att skälla på, någon att ta ut sin frustration på.. och då blir det ofta mamma. Det är vanligt. Jag har inte alltid varit så trevlig mot min mamma men älskar henne och vet ju att hon bryr sig och har gjort allt för mig. Ensamtid tror jag är nödvändigt för att orka med och just vara en bra mamma. Så det ska du verkligen inte ha dåligt samvete för!

Kitty: Det verkar ju väldigt konstigt att det testet du la upp nu skulle kunna vara negativt, såg väkdigt positivt ut! Konstigt att det var så mycket svagare idag. Men som de andra skrev, försök att inte testa hela tiden... vänta lite!! Då vet du ju med säkerhet. Håll dig till efter BIM!
    Njae, riktigt så mycket tycker hon inte om mig för tillfället... Min dotter har någon form av autismspektrsumstörning (vi är mitt i en utredning), så jag är hennes största hatobjekt för tillfället (för en period sedan var det min son hon siktade in sig på)...  Rynkar på näsan  Hon har tyvärr mycket agressioner/frustrationer inom sig och har svårt att förmedla sin känslor, såväl som att tolka andras känslor.  Skäms  Därför tycker hon att min blotta existens är roten till allt ont och det är därmed världens undergång just nu...  Gråter

Jag förstår absolut ditt argument om att egentid stärker en i alla övriga roller, både som mamma, fru, vän eller vad det nu än är.  Glad  Och tack för att du inte klandrar mig och tycker att jag borde ha dåligt samvete!!  Hjärta

Men för att prata om något roligare - hur är det med dig???  Skrattande
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • BabyW
    MiAmore skrev 2011-03-26 11:15:57 följande:
    hehe, ja jag är väl det
    Klart du är!! Och "experter" behöver vi alla här inne, om olika saker vi inte själv är så bra på. Du är sååå värdefull!!!!  Tungan ute
  • BabyW

Klart tummarna hålles för dig, Kitty!!!
    Hade jag varit som dig hade jag väntat tills imorgon bitti, för att du ska kunna testa med morgonurin. Blir ju mest rättvisande resultat då!!

• BabyW
    Trollbusarna skrev 2011-03-29 17:27:51 följande:

Bilder finns i mitt galleri men lägger in dom här med, men pga dålig skärpa så syns det otydligt men syns betydligt starkare med blotta ögat.

Syns hur bra som helst ju!!  Skrattande 

Skönt att du inte bara försvann... Jobbigt med nån som jagar!  Skrikandes  Du gjorde helt rätt!!  Tungan ute
  • BabyW
    Trollbusarna skrev 2011-03-29 17:25:41 följande:
    Nejda kitty finns kvar Här e jag kära ni, annat nick pga en hjärndöd person som höll på att "hålla koll" på mig hela j*vla tiden så fick det tyvärr bli detta.

Jag håller stenhårt tummarna för er alla
    Det känns ju som hög tuid att skriva in dig under PLUS-listan!!  Skrattande  Vilken dag fick du slutligen ditt plus på..?

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

LilyRose  -  ÄL ? mars / BIM ? mars (4:e försöket)

DazHamster  -  ÄL 17 mars / BIM 1 april (14:e försöket)
    Brooklyn  -  ÄL 15-18 mars / BIM 1-2 april  (5:e försöket, 2:a barnet)
    MiAmore  -  ÄL 20 mars / BIM 3 april (9:e försöket)

Maajsi  -  ÄL 21 mars / BIM 5 april (5:e försöket)
    Swn  -  ÄL 22 mars / BIM 5 april (11:e försöket, 2:a barnet)

Lyckliglängtan 
    -  ÄL 21 mars / BIM 6 april (10:e försöket)
    ACJL  -  ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)
    BabyW
      -  ÄL 23 mars / BIM 8 april (försökt i 21 månader)

Tiina84  
    - ÄL 29 mars / BIM 15 april (8:e försöket, inga barn)
    SoMa72  -  ÄL 2 april / BIM 17 april (9:e försöket)

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref  -  plus på BIM ?
    Systertillknorr  -  plus på BIM+3
    Elle1984  -  plus på BiIM -?
    Lovika83  -  plus på BIM +3/4
    Matematik  -  plus på BIM -1
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1
    HelenFr  -  plus på BIM -1
    Babymoon  -  plus på BIM -3
    AngelandDevil  - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan  -  plus på BIM +/- (??)
    Delight87  -  plus på BIM +1
    Adora1  -  plus på BIM +8
    Daniela01  -  plus på BIM -4
    Chokladmuffins  - plus på ??
    Skyrocket  -  plus på BIM -4
    Baby88  -  plus på ?
    T inne  - plus på BIM -4
    Dellz   -   plus på BIM +2
    FruDahllöw  -  plus på BIM -1
    Lilla Ego 07  -  plus på BIM +1
    Limpan 83  -  plus på BIM -4
    Bebis11  -  plus på BIM -6
    Deeya  -  plus på BIM -7
    Sommar  -  plus på BIM -2
    Bia 80  -  plus på BIM -6
    Trollbusarna  -  plus på BIM -?

HjärtaHjärta
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!