Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Jag hatar min läkare
Får fan inte ut ett ljud av idioten mer än idag fick jag som svar "Inget ägg som är moget".
Pga jag har socialfobi och är rädd att snacka med folk så vågade jag inte fråga vad det innebar.
Utan kom hem ledsen och allt känns bara som allt går emot mig nu.
Jaha är denna månaden förbrukad nu? Jag har ju inte haft ÄL iaf (Testar med stickor också).
Kan dom mogna senare i månaden?
FÅR man byta läkare?
Man kanske ska ta fler tabletter nu idag också av pergon?
Detta känns riktigt tungt och hopplöst.
Fler Pergo ska du inte nu, för de ska man bara ta dag 5-9. Men ta en hel tablett nästa gång.
Det behöver inte vara kört för dig denna månaden!! Det KAN komma en ÄL senare. Äggblåsan mognar med 2 mm/dygn, så testa i upp till en vecka till, så kanske det kommer. Jag hade inte nån mogen äggblåsa på dag 12 denna cykeln, men på dag 14 var där en! Försök att inte ge upp, vännen...
JA!!! Man FÅR byta läkare!! Tycker absolut att du SKA göra det omgående!! Deras jobb är inte bara att kunna medicin. Det krävs en massa empati, särskilt av en gynekolog, där man som patient känner sig väldigt utlämnad.
Ring idag och be att få komma till en ny snarast!! Går du på lasarettet, eller privat? Privat är verkligen värt att rekommendera. Säg att din gamla inte är tillmötesgående alls och han/hon saknar förståelse och att du aldrig får några vettiga svar, så får du säkert komma till någon bra.
Håller tummarna för att du får en riktigt bra läkare, som jag har turen att ha.
Skickar en massa styrkekramar så länge!!!