• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • sommar

Jag har precis köpt dom så vi får se martini. Kan skriva om dom ger utslag. Har börjat köra med dom från igår redan. Känns som om det är lika bra. Hihi!
    Ja, ibland önskar man att man hade en karl som jobbade 7-16 men sånt är livet. Jag jobbar inte heller såna tider så ibland är det meck. Haha! Ska försöka se vad som kan hinnas med ;)
    Visst är det så att tiden mellan mens och ägglossning känns lite torr. Man kan inte gå och känna efter. Man kan gå och längta istället. Sen den där väntan. Haha! Men spännande än så länge. Kram på er alla

• Brooklyn

Tjena tjena!
    Jag hoppas på listan! Nu jäklar!
    Har ägglossning idag/imorgon så här ska vi ligga i =)

Brooklyn - ÄL 17-18dec/BIM 31dec-1jan (3:e försöket, 2:a barnet)
    Laref  -  ÄL 17-18dec/ BIM 31dec-2jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr  -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    Vill bli fyra - ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (12:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a försöket)
    Casiopeja - ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (4:de försöket)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
    SysterAnna - ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
    Myrran81  -  ÄL ? / BIM 6 januari (2:a försöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina - ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
    Sommar   - ÄL 24 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    Mischao  -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    ohbaby - ÄL 23-24 dec / BIM runt 8 jan (6:e försöket)
    Skruttnotpan  -  ÄL 24-27 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    LilyRose  -  ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    MiAmore - ÄL ca 29 Dec / BIM 12/1 (6:e försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    Martini - ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 17jan (2 försöket efter MF nov-10)

• skruttnorpan

Kul med en liten undersökning i om stickorna funkar bra för oss! Jag har också investerat i sånna där billiga, men tänkte vänta ett tag innan jag körde igång. Sitter nu med första mens efter MF och både ÄL och mens var superintensiva med massa symtom. Gick ju inte vägen nu första gången, men hoppas stenhårt på att lite höga hormonnivåer kan hjälpa till på traven denna månad Glad

JoWiAn- råkar se att du är i samma sits som jag, är det ok om jag frågar hur du mår? Hade du kommit långt i grav?
    Stor kram hur som hellst!

• sommar

Hej vänner!!! Jag var hos gyn för några månader sen och kollade så allt såg bra ut. Då frågade han mig om jag ska ha äl snart för det såg så ut. Då var jag på dag 8 efter senaste mensens första dag. Har en mens på ca 5 dagar och mens cykeln är 26-28 dagar. Nu har jag köpt test stickor, testade igår och fick ingen äl men testade nu i eftermiddags 2 gånger för det känns lite osannolikt men det blir ett ljust ljust  andra streck. Gjorde om det efter 1,5 timme för det kändes så konstigt att få äl så tidigt. Men e detta möjligt???? Nu ska stack mannen på jobb igen men hoppas verkligen få till det när han kommer hem. Hihi!!!

• MiAmore
    SofiaO skrev 2010-12-17 09:57:15 följande:
    En nyfiken fråga.... Vart köper ni glandin? Hittade denna:

www.halsans.com/eshop/Glandinprodukter/biogla... 

Kan den funka tro...?
    Jag har köpt dem i vanlig hälsokostaffär. Förutom denna gång då jag fick ett paket (nästan oöppnat) idag av en "väninna". Jag blev gravid den månaden jag åt Glandin, när vi försökte med sonen (på 12:e försöket).
    Jag åt Glandin för några månader sedan också, men dem var utgågna, så jag hoppas att det var därför det inte tog sig då, och att dessa jag äter nu ska göra under
  • isis bianco
    sommar skrev 2010-12-17 17:44:46 följande:
    Hej vänner!!! Jag var hos gyn för några månader sen och kollade så allt såg bra ut. Då frågade han mig om jag ska ha äl snart för det såg så ut. Då var jag på dag 8 efter senaste mensens första dag. Har en mens på ca 5 dagar och mens cykeln är 26-28 dagar. Nu har jag köpt test stickor, testade igår och fick ingen äl men testade nu i eftermiddags 2 gånger för det känns lite osannolikt men det blir ett ljust ljust  andra streck. Gjorde om det efter 1,5 timme för det kändes så konstigt att få äl så tidigt. Men e detta möjligt???? Nu ska stack mannen på jobb igen men hoppas verkligen få till det när han kommer hem. Hihi!!!
    Strecken ska vara lika starka, eller så ska teststrecket vara starkare än kontrollstrecket, så om det ena bara är ljust är det inte dags än, kanske på väg dock
  • sommar

tack martini då vet jag Glad men då kan vi ju börja mysa till det redan i helgen så det förhoppningsvis tar sig. Hihi!

• isis bianco
    sommar skrev 2010-12-17 19:05:46 följande:
    tack martini då vet jag Glad men då kan vi ju börja mysa till det redan i helgen så det förhoppningsvis tar sig. Hihi!
    Bättre att börja för tidigt än för sent
  • sommar

Hihi!!!! Precis Tungan ute Önskar det blev lägg dags för stora grabben här så vi kan mysa. Hihihihi!!! Är det inte så att sträcken ska bli starkare ju närmre äl man kommer???

Min gyn trodde också att jag var på väg att få äl när jag var där sist och då var det också 8 dagar efter senaste mensens första dag.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!