• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • sommar

Kan ju säga att jag var på kontroll för nån månad sen hos gyn. Ville bara kolla så allt stod rätt till innan vi började. Visst är det lite konstigt att tänka om nåt är fel. Jag ville mest veta så man inte känner pressen och allt runt omkring. En skön känsla när gyn läkaren sa "Du har livliga äggstockar, vill ni ha barn så är det bara att köra på." Tror samtidigt att om han hade sett nåt fel hade det varit skönt att veta det innan vi började. Man får se det positiva i alla såna besök även om dom inte är för trevliga. Lycka till nu Flört

• systertillknorr

Tack för peppen tjejer =)

sommar: Va härligt då går det nog fort ska du se! Va ett smart drag tycker jag att gå dit och se att allt såg så bra ut =)

Just nu håller jag mest tummarna för att gynekologen ska vara trevlig, usch har stött på alldeles för många inom landstinget som är spydiga och arroganta =( hoppas de är bättre hos dom (de är ett litet, privat ställe)

• LängtarL

Tack BabyW :)

systertillknorr: Hur gick det hos gynekologen? hoppas du fick en trevlig! funderar själv på att uppsöka en. men det känns lite jobbigt. Kanske kan ditt svar uppmuntra lite=)

• systertillknorr
    LängtarL skrev 2010-12-15 11:24:31 följande:
    Tack BabyW :)

systertillknorr: Hur gick det hos gynekologen? hoppas du fick en trevlig! funderar själv på att uppsöka en. men det känns lite jobbigt. Kanske kan ditt svar uppmuntra lite=)
    Ska dit kl 14 så åker iväg om en timme (om jag vågarTungan ute) så jag hoppas att jag kan uppmuntra dig i eftermiddag =)! Fan det är så jobbigt att va nervös, min mage pallar inte sånt...
  • LängtarL
    systertillknorr skrev 2010-12-15 11:27:50 följande:
    Ska dit kl 14 så åker iväg om en timme (om jag vågarTungan ute) så jag hoppas att jag kan uppmuntra dig i eftermiddag =)! Fan det är så jobbigt att va nervös, min mage pallar inte sånt...
    Okej då hoppas jag att det går bra, :) jag förstår dig verkligen, jag själv har jätte dåliga nerver. så förstår precis hur du känner! men bara man är iväg så brukar det gå bättre :P
  • sommar

Systertillknorr och lyckligalängtan det är bara att göra det. Kommer gå så bra. Anadas och tänk positivt. Ja, jag kan säga att det var hos en privat gynekolog jag var hos. Har dock varit på landstinget också och inte funnit nån som direkt varit otrevlig eller jo det har jag. Hahaha! Tänkte efter nu och visst har jag det. En riktig bitterfitta som undersökte mig. Jag skrattade efteråt. Hon måste haft en dålig dag.  Nu har jag beställt äl stickor så här ska det fan gå denna månad. Hihi!
    Berätta hur det gick sen =) Kramar

• Mischao

Vill gärna lägga in mig i tråden :)

ÄL 24 dec , BIM  7 jan , första försöket

• BabyW
    Mischao skrev 2010-12-15 12:40:57 följande:
    Vill gärna lägga in mig i tråden :)

ÄL 24 dec , BIM  7 jan , första försöket
    Hjärta Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr 
     -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    Vill bli fyra - ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  
    -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (12:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a försöket)
    Casiopeja - ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (4:de försöket)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
    SysterAnna - ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
    Myrran81
      -  ÄL ? / BIM 6 januari (2:a försöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina - ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
    Sommar   - ÄL 24 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    Mischao  -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    Skruttnotpan  -  ÄL 24-27 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    LilyRose  -  ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 17jan (2 försöket efter MF nov-10)

Hjärta  Hjärta

Nu är du också med!  Skrattande
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • systertillknorr

Det gick bra =) hade fin livmoder och fina äggstockar! Men vi har fått remiss för provtagning nu, måste se om det finns några bra simmare och om äggen släpper som dom ska. Hoppas jag slipper det, för måste ändå vänta till nästa månad eftersom vi snart reser bort, hoppas det tar sig NUUU!

• sommar

systertillknorren. Hur länge har ni försökt??? Skönt att det gick bra. Kramar

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!