• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • MiAmore
    martini bianco skrev 2010-12-16 15:34:28 följande:
    Läste lite snabbt nu om glandin, det ska göra slemhinnan tjockare, men om man äter det innan blir det inte svårare för spermierna att simma igenom eller?
    Vet faktiskt inte, men man kan kombinera med nässpray och/eller slemlösande hostmedecin under äl-veckan, så blir slemmet "down there" lösare
    systertillknorr skrev 2010-12-16 15:35:19 följande:
    Häftigt, de får jag testa nån gång (hoppas det går den här gången så jag slipper =P)

Vi har kört lite olika, tagit det som det kommit, använt ältester, kört rosenrot en månad och legat med baken i vädret en hel del! Hahaha
    Men den här försöker vi ta det lugnt, har visserligen börjat med ältester igen. Mest för att se om de lossnar i rätt tid och mognar som de ska (igår hos gyn var äggblåsan 12mm och växer ju 2 mm per dygn så borde lossna på sönda/månda) så får jag utslag på lördag tidigast borde allt va som de ska =) nu struntar jag i att ha baken i vädret i några minuter och ligger istället kvar 30 min efter samlag (en del barnmorskor hävdar ju att de ska va bra)
    Låter som att du också provat en hel del metoder. Det där med att ligga kvar i 30 min har jag dock inte provat faktiskt. Kanske ska göra det denna månaden?
  • systertillknorr
    MiAmore skrev 2010-12-16 15:42:51 följande:
    Vet faktiskt inte, men man kan kombinera med nässpray och/eller slemlösande hostmedecin under äl-veckan, så blir slemmet "down there" lösare
    systertillknorr skrev 2010-12-16 15:35:19 följande:
    Häftigt, de får jag testa nån gång (hoppas det går den här gången så jag slipper =P)

Vi har kört lite olika, tagit det som det kommit, använt ältester, kört rosenrot en månad och legat med baken i vädret en hel del! Hahaha
    Men den här försöker vi ta det lugnt, har visserligen börjat med ältester igen. Mest för att se om de lossnar i rätt tid och mognar som de ska (igår hos gyn var äggblåsan 12mm och växer ju 2 mm per dygn så borde lossna på sönda/månda) så får jag utslag på lördag tidigast borde allt va som de ska =) nu struntar jag i att ha baken i vädret i några minuter och ligger istället kvar 30 min efter samlag (en del barnmorskor hävdar ju att de ska va bra)
    Låter som att du också provat en hel del metoder. Det där med att ligga kvar i 30 min har jag dock inte provat faktiskt. Kanske ska göra det denna månaden?
    Hahaha ja gör det! Vet inte jag inbillar mig att det känns lite mer naturligt än att ha baken i vädretGlad då måste man ju spänna sig så... Det kanske är därför man får orgasm, för att bli trött och somna och alla glada spermier får en härlig chansTungan ute finns det topp spermier så hinner de väl upp ändå, men alla ska ju ha en chans tycker jagFlört
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2010-12-16 16:00:44 följande:
    Hahaha ja gör det! Vet inte jag inbillar mig att det känns lite mer naturligt än att ha baken i vädretGlad då måste man ju spänna sig så... Det kanske är därför man får orgasm, för att bli trött och somna och alla glada spermier får en härlig chansTungan ute finns det topp spermier så hinner de väl upp ändå, men alla ska ju ha en chans tycker jagFlört
    hahaha
  • ohbaby

Jag har försvunnit ur listan så jag skriver dit mig igen och hoppas att jag får stanna denna gång;)

Jag har inte koll på vad Glandin är, kan inte nån förklara?

Hjärta Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr 
     -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    Vill bli fyra - ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    Frejja  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  
    ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (12:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a försöket)
    Casiopeja - ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (4:de försöket)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
    SysterAnna - ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
    Myrran81
     ÄL ? / BIM 6 januari (2:a försöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina - ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
    Sommar   - ÄL 24 dec / BIM 7 jan (2:a försöket)
    Mischao  -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    ohbaby - ÄL 23-24 dec / BIM runt 8 jan (6:e försöket)
    Skruttnotpan  ÄL 24-27 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    LilyRose  ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    MiAmore - ÄL ca 29 Dec / BIM 12/1 (6:e försöket)
    Babymoon
      -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    Martini - ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 17jan (2 försöket efter MF nov-10)

Hjärta  Hjärta

• isis bianco

ohbaby

hoppas inte det var jag som tog fel lista
    Det lilla jag sökte på glandin var att det ökar slemhinnans uppbyggnad så ägget fäster bättre... Mer än så vet jag inte tyvärr.

• MiAmore
    martini bianco skrev 2010-12-16 17:42:05 följande:
    ohbaby

hoppas inte det var jag som tog fel lista
    Det lilla jag sökte på glandin var att det ökar slemhinnans uppbyggnad så ägget fäster bättre... Mer än så vet jag inte tyvärr.
    Jag vet inte heller mer än så, men vad mer behöver man veta?
  • isis bianco
    MiAmore skrev 2010-12-16 17:52:22 följande:
    Jag vet inte heller mer än så, men vad mer behöver man veta?
    sant
  • LängtarL

Har hört att det funkar för många på första eller andra försöket med glandin Glad  så jag hoppas det stämmer, för jag är inne på andra månaden nu.hihi.  Så om det funkar så ska jag verkligen rekomendera alla det Skrattande 
    jag kan berätta att jag i alla fall känner av äl mycke bättre med glandinet än innan. Så nån skillnad gör det i alla fall {#emotions_dlg.flower}

• LängtarL
    MiAmore skrev 2010-12-16 15:12:52 följande:
    Tack för välkomnandet, nu blev jag lite gladare
    Just nu kör jag bara med apiforce, väntar på att få hem Glandin så att jag kan börja med dem. Trodde dem skulle komma idag, men nope Så hoppas dem kommer imorgon. *ler* Jag blev gravid med sonen på 12:e försöket, den månaden jag provade på Glandin. Så jag hoppas på samma tur med Glandin denna månaden. Blir jag gravid denna månaden kommer jag bara ångra en sak; att jag inte börjat med Glandin tidigare
    Jag provade Glandin på tredje försöket tror jag det var iofs, men dem var utgågna så jag hoppas att det kanske var därför det inte tog sig då, så att det tar sig denna månaden med Glandin som INTE är utgågna *ler*
    Okej men då kommer dom nog imorn Glad 
    Haha jag förstår precis vad du menar, det är klart det måste ha varit för att dom var gamla Flört
    Hoppas verkligen att det tar sig den här gången, så att vi får våra efterlängtade pluss!Tungan ute 
  • JoWiAn

Då var jag med på riktigt.... Fick min mens igår en dag för tidigt..... Då kör vi igen. Fast att de känns jävligt surt.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!