• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Starkt pos äl-test idag så nu ska jag försöka hålla mig härifrån på allvar, fram till Bim som bör vara runt den 5/2! Fick till det igår, och hoppas på att vi ska få till det idag och imorgon också. Wish us luck!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Klart du ska känna dig nöjd o stolt Hatar också sprutor..
    Vad är halsböld för något?

Jag skulle hålla mig härifrån from. idag, men känner mig "tvungen" att skriva av mig lite.
    Efter att mensen kom denna månaden, sa min man när jag sa att "det kanske inte är alltid vi orkar ha sex tre dagar på raken kring äl", att "men då får vi se till att klara det!"
    Jag visade tydligt för en stund sedan att jag ville ha sex. (han vet om att jag fått pos äl test idag och att det innebär att jag har äl någon gång mellan idag-månd. Jag misstänker att jag har det idag)   Då bara ler han o säger "äälskling". I en ton som sa "älskling ge dig, vi hade sex igår". Ok, jag ska väl inte sura o känna mig besviken på honom ännu, kanske har han fått upp lusten tills jag kommer hem från jobb ikväll/natt (jobbar 16-23). Men just nu känner jag "jaha.. var det bara tomma ord för att trösta mig, när mensen kom eller?!"
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    AgnesGN skrev 2011-01-22 13:33:56 följande:
    Här inväntas oxå mensen som hos Adora1.

Testet minusade jag på i morse, mensen 5 dagar sen. Väntar, och väntar och väntar... Har iofs väntat på mensen sen i måndags. Men nu är hoppet verkligen ute att det skulle vara en liten knodd där inne.

Dock tycker jag att det är ORÄTTVIST att ha mensvärk som jag hft sen i SÖNDAGS när inget kommer!!!! Ska jag ha ont i över en vecka, SEN kommer mensen och så gör det ÄNNU ondare? Vad är meningen!!! F*N oxå!!!

Jag orkar inte. Vill bara gråta, låta mensen komma så minsta rest av hopp som finns kvar kan försvinna ut genom fönstret. Så man kan få ÄL igen och sexa som en kanin så kanske, kanske man får en liten... Är väl bara att ge sig och inse att JANUARI är kört... Får väl inte mens förrän i mars eller ngt... Jaja, får väl skaffa mig en vårbebis 2012... Men har jag riktigt jävla otur kan jag väl inte få barn heller... Som man längtat...

Men vem är jag att gnälla egentligen?? Jag har inte fått mass MF, jag har inte försökt i flera år och det inte går... Jag är bara en töntig idiot som längtar med hela kroppen, sitter och surar för mig själv inne i min egen vrå... Förlåt alla. Jag menar inte att klaga, men jag orkar inte tänka positivt just nu,,,,
    Skickar en STOR *styrkekram* {#emotions_dlg.flower}
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    skruttnorpan skrev 2011-01-22 13:48:40 följande:
    Ställ ultimatum!! Ta upp exemplet med babyW där mannen ställer upp trots halsböld! Jag tycker inte att du ska finna dig i att han nekar dig just nu, ni siktar ju på barn för guds skull! 
    I värsta fall (riktat till både Mi Amore och BabyW) så finns ju alltid min lilla lösning på problemet, hahaFlört Vår lilla heminsemination resulterade ju trots allt i ett plus! 
    Ja visar han ikväll också att han inte vill, tänker jag fråga honom rakt ut om det han sa bara var tomma ord för att trösta mig när mensen hade kommit. Jag ska iaf göra ett försök till när jag kommer hem ikväll, för att det känns verkligen som att äl är nu typ. Har haft äl-flytningar sedan i torsdags. Vanligtvist har jag äl-flytningar ett par-några dagar INNAN jag får utslag på äl-test, trots att "alla" säger att när man har äl-flytningar har man äl. Men nu har jag alltså både äl-flytningar o pos äl-test på samma gång. Så jag har en så stark känsla att om vi bara får till det ikväll, så KAN det faktiskt ta sig denna gången!
    Hur gjorde ni en heminsemination?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    AgnesGN skrev 2011-01-22 13:51:41 följande:
    Tack. Behöver visst mkt just nu...

Hoppas det blir bra för dig och att du får ditt... ;)
    {#emotions_dlg.flower}
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    skruttnorpan skrev 2011-01-22 14:01:31 följande:
    Haha, jag gick till apoteket och hämtade en spruta som man ger barn medicin i (hysteriskt kul när apotekaren skickade med mig en lite medicinkopp och medicinsked också "om barnet hellre skulle vilja ha det").
    Killen gjorde sitt i ett glas, jag drog upp det i sprutan och...ja...satte allt på plats Skrattande Låg kvar på rygg i 20min efter. tydligen så lesbiska par gör...hittade det på en regnbågstråd här på FL. Googlade nätet runt och kunde inte hitta några risker med det heller...
    haha, ok Men, om han inte ens känner sig sugen på att ha sex, så lär han nog tyvärr inte vara sugen på att "komma i ett glas" i heller *ler smått* Obestämd
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Nu känner jag mig nöjd o glad igen... Mannen kom ner o visade att han "gärna gjorde ett försök". Och det gick minsann! Låg kvar i sängen i ca 10 min efteråt, så nu är det bara att hoppas att simmarna gör sitt
    Tror som sagt att jag har äl idag, så om ni vill kan ni skriva in mig på Bim-listan Äl 22/1, Bim 5/2.
    NU ska jag hålla mig härifrån fram till Bim TACK alla underbara för ert stöd! Hjärta

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Attans att det ska vara så svårt att hålla sig härifrån.. haha Nej, men jag var helt säker på att jag hade äl igår. Det kändes verkligen så. Men, tempen var fortfarande låg i morse, äl-testet visar fortfarande starkt pos (lika starkt som igår, kanske tom. snäppet starkare), och jag känner mig konstig i magen idag också. En blandning av mensvärk och illamående, samt att det fortfarande värker och jag känner mig svullen, vid äggstockarna. Så jag tror att ägget kommer släppa antingen ikväll eller imorgon. Ska fortsätta att tempa mig tills tempen går upp, så att jag vet att och när ägget släppt. Skulle egentligen vilja få till det med guben idag också, men tror att guben behöver en dags paus för att kunna prestera riktigt bra, så ska vänta tills imorgon kväll med att hoppa på honom.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: usch, det där med halsböld lät inte alls roligt Hoppas du slipper det! Är det smittsamt?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-01-23 14:12:46 följande:
    Hoppas du har ÄL nu i dagarna och att ni fått mysa massor!  Flört Jag har ju ÄL ikväll och då ligger vi ju hyfsat i fas inför BIM sen. Kul att följas åt!  Skrattande

Nej, halsböld är inget kul... Det smittar visst både via luften (precis som halsfluss och sånt gör), samt droppsmitta... Man ska vädra och vara extra noga med handhygien och sånt. Det verkar som att hans PC-kur fungerar lite för det har inte blivit värre idag iaf.  Glad

Trist bara att inte kunna pussas och kyssas när man har bebisverkstad... Rynkar på näsan  Kärleken måste ju vara med, tycker vi!  Tungan ute
    Jo men jag känner ju i hela kroppen att äl är på intågande, nu ska det bara släppa också *ler* Vi SKA få till det imorgon, det ska jag se till.. Tungan ute

Uj, då är risken rätt stor att hela familjen åker på det då? Hoppas hans medecin hinner bromsa det innan det smittar allt för mkt.

Håller med om att kärlek måste finnas med när man har sex, så förstår att det måste kännas jätte tråkigt o konstigt, att inte kunna kyssas när ni har sex
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!