• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

DazHamster skrev 2011-01-29 16:10:49 följande:
    jag har känt mig lite konstig här i veckan faktiskt, i onsdas så mådde ja illa hela dagen men de försvann på morgonen dagen efter men ja mår illa så fort ja tänker tanken på att gå ut åh röka så ja har trappat ner rejält på de (vilket är skitbra =D)
    sen så har ja lite molvärk fast inte som mensvärk åh har ja min 28-30 dagars period så har ja ju inte mens förrän 3-5 feb. tro ja de va åh ja brukar inte känna värk så här långt innan de brukar bli samma dag eller som högst dagen innan.
    Jag går på toa åh pinkar jätte mycket nu dom senaste dagarna men ja har normalt en liten blåsa så de är inget ja reflekterat över men de va karln min som sa att ja går väldigt ofta nu. Törstig är ja också åh ja dricker normalt sett nästan ingenting om dagarna :S Kanske skengravid xD bara för att man längtar så mycket och att min kompis nu ska ha barn. Pratade med henne igår åh de luta faktiskt åt att dom ska behålla de =) så ja är väl rätt så glad för deras skull iaf. Ja mår iaf lite bättre nu efter det som hände i torsdas men de har ja karln att tacka för =)
    Jag får ju bara hoppas på att det är en liten bäz i allas magar :D
    Låter ju lovande iaf Håller tummarna!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-01-29 17:07:27 följande:
    Förstår att din väntan också är lång, men väntan innan ÄL är ju kul då man ska mysa bort tiden, medan väntan mellan ÄL och BIM inte är för fem öre rolig utan bara dryg, eländig, jobbig, tröttsam, tråkig och bara sååååå lång!!!  Demon  Ser gärna att den är den 8-9 feb nuuuu!!  Tungan ute  Och då självklart att vi alla som har BIM runt den tiden får våra plus också. Annars är ju dagarna kring BIM ingen hit direkt... 
    Kyss
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Har haft ont mellan äggstocken o livmodern på höger sida hela dagen. Nu ikväll har jag ont mer vid livmodern, samt mer åt vänster äggstock. Åh vad jag hoppas o vill och åh vad jag hoppas att tempen ska vara HÖG imorgon igen!!!!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    baby88 skrev 2011-01-29 19:35:53 följande:
    Är det vecka 12 som risken för tidig missfall minskar ? oj ha du också haft det , vilken vecka fick du mf i ? men det går nog bättre för oss båda nu denna gång ;) :D e jätte glad
    Ja det är efter 12 fullgågna veckor som risken för missfall minskar
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    baby88 skrev 2011-01-29 19:40:33 följande:
    vilken vecka är du i nu ? :)
    Jag är inte gravid tyvärr. Eller ja, inte vad jag vet iaf. Bim den 7/2
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Tempen åkte upp till 36,8 idag! (damp ju ner till normal temp, 36,6, igår)  Wohoo! Nu är det bara att hoppas att den STANNAR där!! Känner en blandning av illamående o "mensvärk" idag, och det värker fortfarande vid livmodern. Åh! Hoppas att jag inte bara inbillar mig värken, och att det är något positivt! Denna veckan kommer bli lååång! Tur att man ska jobba hela veckan (utom fred, men annars månd-torsd, lörd-månd), så har man förhoppningsvis inte så mycket tid att tänka. *ler*

Adora: Härligt att du redan fått mage Fast kanske inte så roligt om du tänkt hålla det hemligt ett tag Tungan ute

BabyW: Förstår att det måste kännas frustrerande att ha en så lång lutealfas. Jag har en normal lutealfas på 13-14 dagar, och bara DET känns fruktansvärt jobbigt!! Finns inget värre än denna väntan o att inte veta

Brooklyn: Svårt att säga, jag hade ingen nidblödning när jag blev gravid med sonen, så vet inte alls hur mkt man blöder då. Så det kan både vara en nidblödning och mensen som är på G. Hoppas så klart på nidblödning *ler*

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-01-30 09:58:33 följande:
    Åhh tusen tack för bacillerna!!!  Hjärta  Hoppas dom är riktigt smittsamma!  Tungan ute

Jag blir lite fundersam och smått orolig här nu...  Skäms  Jag får såna hugg i magen när jag hostar eller nyser och ävn när jag reste mig hastigt ur sängen. Jag måste ligga dubbelvikt för att lindra det!!  Rynkar på näsan  Gör mest ont på höger sida, men känner även lite på vänster sida...  Jag är på ÄL +7 idag.

Är det någon som haft nåt sånt eller vet vad det kan bero på??  Obestämd
    Nej du.. Enda gången JAG kan känna så i magen, är när jag har äl. Du är helt säker på att du haft äl? Kan ju även vara livmodern som jobbar, dvs att du är gravid. Håller tummarna för att det är det sistnämnda!
    LizzB skrev 2011-01-30 11:03:47 följande:
    Grattis till alla plus och lycka till till resten... jag tar bort denna tråden ett tag... känner att jag blir lite för nere just nu.
    Men är det nån som vill snacka lite så finns det en gb och en inbox här. kram på er alla 
    *Kram* på dig!

Usch.. Jag lovade mig själv att denna månaden skulle jag INTE bygga upp några förhoppningar, denna månaden skulle jag försöka vara inställd på att det INTE kommer ta sig denna månaden i heller, för att inte bli lika besviken denna månaden som jag blev förra. Ändå sitter jag nu här på äl+6 och har en känsla av att vi faktiskt kan ha lyckats denna gången.. Känns som att jag bäddar för ytterligare en grymt jobbig dag om mensen dyker upp..
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-01-30 11:25:47 följande:
    Ja, jag vet at jag har haft ÄL iom att jag får min spruta och bekräftande VUL 2 ggr.  Glad 

Det KAN ju vara livmoderligamenten, men det vågar jag inte hopas och tro på... Är sååå rädd för att bli besviken om det inte är så sen...  Skäms

Tack för tummarna, guman!! {#emotions_dlg.flower}

Kram tillbaka
    Ok.. Men då får vi hålla tummarna för att det är livmoderligamenten!   Och att det blir plus för oss båda denna gången! När var det du hade bim?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Orkar inte läsa igenom allt ni skrivet sedan jag var här sist, men har läst mig till att det blivet ett par nya plus? Stort GRATTIS till er!!

Jag vet inte vad jag ska tro? Jag råkade gå in i väggen med en stol framför mig, så att jag slog i magen. Inte speciellt hårt, men tillräckligt för att det skulle göra ont. Det jag är undrande över är att det är runt en halvtimme sedan nu, och jag har fortfarande ont??! Hoppas ju att det är för att jag är gravid o att livmodern pga det är känslig/ömtålig, men vågar inte tro på det?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Min mens kommer troligtvis även denna månaden.. Tempen går stadigt neråt, och jag sitter här nu med en ganska bra mensvärk. Är så sjukt trött på detta nu. Känner mig misslyckad. Vet att jag inte är det, men jag känner mig så. Så nu ska jag verkligen satsa ordentligt på att strunta i allt detta med att räkna ut när äl bör vara, tempa mig och äl-testa mig, och bara köra på. Och ist bruka allvar med att bli av med dem där 10-13 extra kilona jag bär omkring på. Gick med i viktväktarna i onsdags, ska gå på mitt första möte på onsd. Ska även försöka (igen.. Tungan ute  ) att hålla mig härifrån så mycket jag bara kan enda tills vi får vårt plus. Önska mig lycka till, och LYCKA TILL ni andra! Jag försvinner inte helt, men ska som sagt verkligen försöka hålla mig härifrån så mycket som möjligt. KRAM på er!

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!