• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Beklagar verkligen Brooklyn

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har bestämt mig nu. Om tempen ligger på 37,0 (eller högre så klart) imorgon också, tänker jag testa mig imorgon bitti! Kommer INTE kunna vänta enda tills på fred om tempen ligger på 37 -> två dagar på raken..

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Limpan 83 skrev 2011-01-04 14:46:12 följande:
    Aha då förstår jag :) Jag hade 36,8 för över en vecka sedan. Nu efter ÄL har jag 37,2.. kanske kan vara ett gott tecken då? :P Hoppas iaf!!
    Ja fast om du hade 36,8 så är det ju din grundtemp. Har din temp legat på 37 -> enda sedan äl, alltså varje dag?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Limpan 83 skrev 2011-01-04 15:04:52 följande:
    jag vet inte, tog den bara igår för att jag såg att du skrivit om det :) Så har tyvärr ingen aning om när den äökade och hur fort det gick. Man kanske ska börja ta tempen lite under en månad för att se hur den förändras..
    Ja gör det! Det är rätt intressant att se hur tempen ändras före o efter äl. Och så vet man om det är lönt att grav testa sig eller inte..
    Kitty 82 skrev 2011-01-04 16:04:41 följande:
    Tog nyöigen två st test köpta från tradera och det visade fläskigt NEG

Jag som hade hoppats pådetta nu efter RFSU testet Allt känns så ledsamt och man känner sig totalt lurad av testen.
    Nämen? Men vad var det för sorters tester du köpt på tradera och vad var utgångsdatumet på dem? Grav test blir ju också gamla, så kanske har du blivet lurad o köpt gamla tester?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag måste fråga er vad ni tror. Två dagar på raken har jag tempat mig ett par-några timmar tidigare än jag brukar, och efter max 2h sömn. Igår tempade jag mig efter att ha sovit i ca 2h, vid 05:30 (hade varit uppe på toa ett par timmar tidigare), då visade tempen 36,6. Dvs normal temp. När jag sedan tempade mig ett par timmar senare, vid den tiden jag brukar tempa mig, var den uppe i 37,0. I natt när sonen höll oss vakna tempade jag mig "för skojs skull" vid 02:00 tiden. Hade då inte sovit något alls och varit uppe med sonen ett par-tre gånger. Även då visade den 36,6. När jag tempade mig i morse vid den tiden jag brukar tempa mig, var den uppe i 36,9. Vilken temp ska jag lita på? Om jag ska rätta mig efter 36,6 så är hoppet ute. Gravtestade mig för en stund sedan o det visade fett neg. MEN! Det var INTE morgonurin, o jag har inte bim förens på fred eller lörd (fred om jag har en lutealfas på 13 dagar som jag haft dem tre sista månaderna. Lörd om lutealfasen är på 14 dagar)

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    huggesmamma skrev 2011-01-05 13:39:29 följande:

jaha, då var det kört!

Kärringen kom redan nu. Rynkar på näsan Nya tag till nästa månad!

Vad tråkigt
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    huggesmamma skrev 2011-01-05 15:41:16 följande:
    Djälvulskt tråkigt!! Hade gärna haft enliten september bebis :(

Håller tummarna för dig och alla andra som snart har bim och förhoppningsvis ett pluss på stickan!!! I annat fall ses vi i nästa tråd : vi som fått nog, nu ska det bli ett pluss i februari :)

Kommer smygkika i denna tråd ändå!!!
    Nästa månad är också en bra månad, för att då fyller jag år Så tar det sig inte denna månad så får man hoppas att februari är en turmånad ist
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Vad tråkigt med alla minus. Men ROLIGT att en av oss fått ett plus nu iaf! GRATTIS Blirsnart85!!!

Själv har jag Bim imorgon o min temp är fortfarande hög! Åh vad jag hoppas!!!!!!!
    Har fortfarande värkande bröst, ont i magen, svullen mage på morgon o kväll, finnar, värk och "dragningar" vid livmodern i mellanåt.
    Var säker på att min temp skulle vara ner på normal temp idag, för att jag kände mig ganska mensig hela kvällen igår. Men, den är fortfarande hög som sagt! Ska testa mig imorgon om tempen fortfarande är hög då. Håll tummarna är ni snälla!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-01-06 09:31:58 följande:
    Detta låter kanske löjligt, men nu tror jag att jag kanske vet varför jag känner mig ledsen nu!
    Idag skulle vår bebis kommit...!! :'( Det slog mig nyss...
    *STOR KRAM!!*
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!