-
hehe, have funhuggesmamma skrev 2010-12-22 20:22:08 följande:Jag hoppas verkligen det! Som plåster på såren för uteblivet sexande igår ska jag ta honom med storm inatt
-
Jag hade inte tänkt börja äl testa förens på lörd egentligen, men ska ta ett test idag för säkerhets skull, då jag har rätt bra känningar i magen idag. Både i äggstockarna och något liknande "mensvärk" i hela tjejmagen. Borde utefter mina tre senaste cykler inte ha äl förens runt onsd nästa vecka, men å andra sidan har jag ätigt apiforce (och glandin) denna månaden, och det sägs ju kunna korta ner cykeln
-
Vi har det något liknande. Jobbar ganska så mkt båda två (maken 100% och jag 85%) samt då en liten kille på (snart) 2 år som inte alltid tycker man behöver sova så mycket om nätterna. Så det finns inte så mkt ork till sex alltid. Så därför tar vi det lite lugnare innan äl, och kör sedan på allt vi orkar runt älJoWiAn skrev 2010-12-23 18:27:47 följande:Bra om man kan ha de så ofta. Men här hemma blir det inte så. Sambon jobbar natt och jag långa dagar. Sen vakna barn på det så hinns det inte med så mkt sex. Därför tycker jag att det är skönt att veta när ÄL är så man kan ha sex extra mkt då.
-
Vet ni vad tjejor? Jag fick pos utslag på äl-testet idag på självaste julafton! Det måste väl ändå betyda något?
-
På gubens initiativ fick vi faktiskt till det idag också Två dagar på raken, det tillhör inte det vanliga här hemma Har ont som sjutton vid båda äggstockarna och vid livmodern idag, så jag hoppas att ägget ska släppa idag. Släpper det idag innebär det Bim på sonens födelsedag
-
skruttnorpan: Ja det finns inget värre än denna eviga väntan. Jag hoppas på att min temp har stiget imorgon bitti, för att isf innebär det att jag haft äl idag. Hoppas verkligen att det är så, för att jag har mått illa o haft en dov mensvärk hela kvällen idag
-
Du vet att du inte har äl förens 24-48h efter pos äl test va? Så fortsätt sexa till det någon dag tillescapee skrev 2010-12-25 23:54:49 följande:Hej!!!
Jag har bim nu i januari, har dock inte räknat ut när, har hållt på med ÄL stickor i en vecka och igår så visade testet att jag hade ägglossning, så vi körde på två gånger ;)
Så ska vi även försöka få till det idag :)
Detta är första månaden med ÄL stickor, Så önska mig lycka till,
och jag skickar även lycko önskningar till er alla andra!!! :)
Nu ska VI plussa =)
Själv tror jag att jag haft äl idag. Fick till det med guben både igår o idag så nu är det bara att vänta o hoppas -
Fick äl rätt mycket tidigare än beräknat, så nytt Bim datum blir sonens födelsedag den 7/1
BIM-listan
Daniela01 - ÄL 16 dec / BIM 30 dec - 1 jan (2 år)
Brooklyn - ÄL 17-18 dec / BIM 31 dec-1 jan (3:e försöket, 2:a barnet)
Laref - ÄL 17-18 dec / BIM 31 dec-2 jan (5:e/6:e försöket)
Systertillknorr - ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
Vill bli fyra - ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
LetUsDoNumberTwo - ÄL 18-20 dec / BIM 2 jan (12:e försöket)
Frejja - ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
Dellz - ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
BlirSnart85 - ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a försöket)
Casiopeja - ÄL 22 dec / BIM 5 jan (4:de försöket)
Lyckliglängtan - ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
SysterAnna - ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
Myrran81 - ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
Lovika83 - ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
Tinkerlina - ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
Baby W - ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
Mischao - ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
Jaspis78 - ÄL 20 dec /BIM 7 jan (2:a försöket)
Zophy - ÄL 22 dec /BIM 7 jan (5:e/6;e försöket)
MiAmore - ÄL 25/12 / BIM 7/1 (6:e försöket)
Babydreamer - ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
Sofia B - ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
Ohbaby - ÄL 23-24 dec / BIM ca 8 jan (6:e försöket)
AnnJan - ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
Fyrvaktaren - ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
Limpan 83 - ÄL 26 dec / BIM 9 jan (1:a försöket)
Linnsi - ÄL 23-25 dec / BIM 9-11 jan ( 2:a försöket)
Skruttnotpan - ÄL 27-29 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
Lolisa - ÄL 28 dec / BIM 11 jan (2:a försöket)
Matematik - ÄL 28 dec / BIM 11 jan (15:e försöket)
LilyRose - ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
AngelandDevil - ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
HelenFr - ÄL ca 29 dec/ BIM 12 jan (4:e försöket)
Annelibengtsson80 - ÄL 30 dec / BIM 13 jan (2:a försöket)
Babymoon - ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
JoWiAn - ÄL 3 jan / BIM 16jan (2 försöket efter MF nov-10)
SoMa72 - ÄL 3 jan / BIM 17 jan (1:a försöket efter Mf nov-10)
Chokladmuffins - ÄL 9 jan / BIM 23 jan (8:e försöket)
-
Men det är bra att sexa till det så fort man får den glada gubben, för att även om man inte har äl just då, så är det ändå en av dem mest fertila dagarna, så go for itskruttnorpan skrev 2010-12-26 11:17:09 följande:Det är tur att du har sagt det, för det har jag heeelt missat...har trott att när den glada gubben är där så är det dags....ska sexa gärnet en v efter pos ÄL-test denna gång, haha!
Hoppas verkligen ni fick till det nu! -
Vad menar du med svagt positiv?Babydreamer skrev 2010-12-26 11:43:21 följande:Jag har en liten fråga angående ÄL testerna.... Jag började testa på cykeldag 13 och är nu på dag 19 och har varje dag fått svaaaaagt positivt. Innebär det att jag missade ÄL, inte har någon ÄL eller har jag bara inte haft ÄL ännu???