martini bianco skrev 2010-12-16 15:34:28 följande:
Läste lite snabbt nu om glandin, det ska göra slemhinnan tjockare, men om man äter det innan blir det inte svårare för spermierna att simma igenom eller?
Vet faktiskt inte, men man kan kombinera med nässpray och/eller slemlösande hostmedecin under äl-veckan, så blir slemmet "down there" lösare
systertillknorr skrev 2010-12-16 15:35:19 följande:
Häftigt, de får jag testa nån gång (hoppas det går den här gången så jag slipper =P)
Vi har kört lite olika, tagit det som det kommit, använt ältester, kört rosenrot en månad och legat med baken i vädret en hel del! Hahaha
Men den här försöker vi ta det lugnt, har visserligen börjat med ältester igen. Mest för att se om de lossnar i rätt tid och mognar som de ska (igår hos gyn var äggblåsan 12mm och växer ju 2 mm per dygn så borde lossna på sönda/månda) så får jag utslag på lördag tidigast borde allt va som de ska =) nu struntar jag i att ha baken i vädret i några minuter och ligger istället kvar 30 min efter samlag (en del barnmorskor hävdar ju att de ska va bra)
Låter som att du också provat en hel del metoder.
Det där med att ligga kvar i 30 min har jag dock inte provat faktiskt. Kanske ska göra det denna månaden?