• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Min/vår son föddes i januari månad. Det MÅSTE ju betyda att det är en lyckomånad, eller hur tjejor?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    dellz skrev 2011-01-02 15:12:27 följande:
    fannnnnnnn. nu e jag bitter å känner att orkane att fösöka försvinner=(. inte kännt av att mensen ska komma alls men när jag torkade mig nu kom det blod på pappret=(. så kort cykel som jag haft nu har jag aldrig haft. brukar ha 30 dagar och förra månaden hade jag 28 men nu kom den ännu tidiagre=(känner hopplöshet nu!!!!!!!!!!!! sorry för allt negativt men behöver skriva av mig.
    Beklagar verkligen Du behöver absolut inte be om ursäkt, vi är ju bl.a här för att få gnälla av oss. *KRAM!*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    escapee skrev 2011-01-02 15:31:54 följande:
    Hej!!!
    Jag har inte varit så aktiv på FL under jul och nyår...
    Nu ska jag öka chanserna till att bli med barn, slutade röka igår... och de går  bra än så länge..
    så nu hoppas jag på bebis i magen..
    Har bim mellan 6-8 januari :)
    Grattis o lycka till med att ha slutat röka!
    Babydreamer skrev 2011-01-02 16:06:38 följande:
    Självklart är januari en lyckomånad jag är ju oxå född då haha
    haha, ja men då så! Då MÅSTE det vara en bra månad Vilket datum är du född?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Babydreamer skrev 2011-01-02 16:15:58 följande:
    Fyller år 10 januari

Snart då mao

Min son fyller år på fredag, dvs den 7/1. Samma dag jag har bim

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Brooklyn skrev 2011-01-02 16:50:26 följande:

Min mens brukar ju aldrig vara sen, men jag är säker i alla fall eftersom när jag plussade med min dotter gjorde jag det fyra dagar innan bim. Så om jag skulle varit gravid nu borde jag väl kunna se det nu?
    Men nej nej, fett minus här än..

Ja kanske men inte säkert. Varje graviditet är ju olika, o det gäller säkert även hur mkt hormoner man utsöndrar.
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    annakohler skrev 2011-01-02 17:03:35 följande:
    ja alla är olika

plussat sent varje gång v8 och v10
    Oj! Så sent?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Vad ni skrivet idag! Är trött o mår inte riktigt bra idag så orkar inte läsa igenom allt ni skrivet Skäms  Så tar bara lite ego nu..

EGO: Här gick tempen upp till 36,8 idag. Inte så mycket som jag trott o hoppats, men dock ett steg (till) upp sas. Idag har jag haft ont i magen o känt mig lite små illamående till o från, känner mig svullen om magen, kände av en svag yrsel i eftermiddags plus att jag fick en halsbränna utanför denna världen, i eftermiddags. Brösten värker fortfarande väldigt mycket. Åh vad man hoppas o vill!!!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2011-01-03 17:54:05 följande:
    Håller tummarna för att tempen bådar på något gott!

Tack, jag hoppas det med!

systertillknorr skrev 2011-01-03 17:56:49 följande:
    Usch jag vet inte när jag ska våga testa... Är så rädd att få negativt, då får jag hellre mens än minus! Uteblir mensen väntar jag väl till de börjar sparka då vet jag =P fast man blir ju knäpp av att inte veta... Visst borde inte mensen bli sen utan anledning om man vet när äl skedde ?

När är det du har bim? Mensen kan ju bli sen även om man vet när äl skedde, om man har det väldigt stressigt. Men annars borde den inte bli sen

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2011-01-03 18:04:43 följande:
    Hade bim i helgen, borde fått allra senast igår... Å nej va synd =( va de enda som fick mig att hoppas lite, att lutealfasen alltid är den samma, att det bara är perioden mellan mens och äl son kan diffa av stress och sånt =(
    Vet inte om jag är stressad direkt men hoppas ju på bebis
    Men är du inte stressad tror jag inte din mens är sen av den anledningen. När ska du ta modet till dig att testa då?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2011-01-03 18:10:23 följande:
    Ok va sköntSkrattande kanske imorn om den inte kommit... eller jag MÅSTE nog egentligen ta det då för känner att plugget blir lidande när jag bara går och funderarTungan ute men jag vill ju å andra sidan inte testa i onödan heller
    hihi, lycka till oavsett när du väljer att testa dig
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!