Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Min/vår son föddes i januari månad. Det MÅSTE ju betyda att det är en lyckomånad, eller hur tjejor?
Min/vår son föddes i januari månad. Det MÅSTE ju betyda att det är en lyckomånad, eller hur tjejor?
Snart då mao
Min son fyller år på fredag, dvs den 7/1. Samma dag jag har bim
Min mens brukar ju aldrig vara sen, men jag är säker i alla fall eftersom när jag plussade med min dotter gjorde jag det fyra dagar innan bim. Så om jag skulle varit gravid nu borde jag väl kunna se det nu?
Men nej nej, fett minus här än..
Vad ni skrivet idag! Är trött o mår inte riktigt bra idag så orkar inte läsa igenom allt ni skrivet Så tar bara lite ego nu..
EGO: Här gick tempen upp till 36,8 idag. Inte så mycket som jag trott o hoppats, men dock ett steg (till) upp sas. Idag har jag haft ont i magen o känt mig lite små illamående till o från, känner mig svullen om magen, kände av en svag yrsel i eftermiddags plus att jag fick en halsbränna utanför denna världen, i eftermiddags. Brösten värker fortfarande väldigt mycket. Åh vad man hoppas o vill!!!
Tack, jag hoppas det med!
När är det du har bim? Mensen kan ju bli sen även om man vet när äl skedde, om man har det väldigt stressigt. Men annars borde den inte bli sen