BabyW skrev 2011-03-10 13:14:48 följande:
Okej. Tack för infon!!
Tyvärr vet jag inte exkt hur min morgontemp såg ut mellan mens och ÄL, men jag vet att jag har 36,4 som standardtemp. Efter denna månadens ÄL har den stigit till 37,2 och håller sig ganska exakt på 37,3 hela dagarna. Förutom nu de senaste dagarna då jag haft mer feber från och till, från 37,3 och ända upp till 38,5... Men den går upp och ner lite av sig själv vare sig jag tar Panodil eller inte...
Och varje morgon har den ändå varit exakt på 37,2 igen!! Vet inte om det måste vara nåt jättepositivt i sig, men det är konstigt att det är samma varje morgon...
Förutom i morse (varknade lite tidigare och behövde gå och kissa), dåvar den på 37,5!
Jag är som sagt inte riktigt van på detta med temperaturer, men det verkar ju skumt att jag inte har "min egen" normala kroppstemp alls sedan ÄL och att den dessutom är så pass långt över!
Jag är liksom inte sjuk (ÄN!), men känner mig helmatt och slut i kroppen. Ingen förkylning, inga ömma muskler eller leder, ingen hosta. Bara feber och matthet/trötthet...
Ja ja, nu har man provat att tempa sig... Blir mest fundersam av det iofs! Men man kanske måste hålla på några månader för att få grepp om det, antar jag...
Måste ju säga att det låter positivt för dig! Särskilt om du har bim imorgon o din temp fortfarande är hög