Vi har ocksa tagit det lugnt med kalas men det blir nog ett "riktigt" kalas i oktober nar M fyller 4, och antagligen nagonstans "ute" dvs pa nagot lekland, restaurang...Vid 1 ar sa hade jag 4 mammor fran mammagruppen hemma, M var jatteglad nar de gick
Annars har vi bara firat med mor/farforaldrarna. Tycker om att baka sa har bakat fodelsedagstartorna mm men om jag inte hade gjort det sa hade jag absolut kopt! Till firandet pa dagis kopte vi ursota Hello Kitty tartor!
Igar var vi pa bio med M for forsta gangen och sag Tangled, eller Trassel som jag tror den heter pa svenska. Faktiskt riktigt underhallande och inte alltfor prinsessig
M tyckte det var jattespannande och satt stilla hela filmen. Maken fyllde ar i fredags sa vi firade igar med, at lunch pa Pizza Hut och det var ju jattespannande att fa dekorera sin egna glass mm (alltsa for M, inte maken
) Haha, jag som svor att vi aaaaaldrig skulle ga pa Donken eller Pizza Hut mm men det ar ju sa praktiskt och barnvanligt
Och igar kvall kom svarisarna och var barnvakt, och maken och jag gick ut pa restaurang, gangavstand, ett jattetrevligt stalle med god mat och superb service. Vi gar dit 1-2 ggr per ar, alltid lika trevligt.
Idag blir det fodelsedagslunch hos svarisarna sa nu blir maken firad i dagarna tre.