30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Johanna - forstar att du blir galen, jag avskyr nar det ligger gammalt skrap i skap/lador i onodan...Fast ska erkanna att det gar ett tag mellan utrensningsrycken, som sagt vissa saker kan ju vara bra att ha
Min kompis man hade ett par otroligt fula boxershorts "time is money" tryck, de var okanda (ja bodde ihop med 2 kompisar, och ofta var vara respektive hos oss med sa var vana vid att se folk i underklader/pyjamaser.) Hur som helst sa forsokte hon slanga dem manga ggr men de forsvann alltid pa nagot mystiskt satt for att sedan aterkomma...Men savitt jag vet lyckades hon till slut efter manga ars kampande, skam den som ger sig!
Kate - harligt med Friskis och Svettis, det har nog andrats en hel del. Gick som student i Uppsala pa F&S, det var bra! Och nu har de val det mesta som alla andra gym! Sjalva namnet later forstas lite hurtigt kanske
Fio - skont att det loste sig, i flera bemarkelser
Barba - trist med att fa sa ont i magen hoppas du kanner dig battre snart!
Pysslig - ah "Kroppen", det programmet gillade jag! har hemma har vi haft nostalgi hela julen med Fem Myror och sa Trolltyg i Tomteskogen, fast det ar val mest jag som tycker ar kul (maken forstar inte svenska..)
M "snullade" mest runt i sangen ikvall och vi som trodde hon skulle vara slut efter en hel dag pa dagis for forsta gangen pa 12 dagar fick tji...somnade inte forran 21.30