30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Tack for nya traden!
Har ar favoritleksaken "narvels" just nu dvs marbles (glaskulor) - det ar hennes finaste skatter och de har dem pa dagis, det forsta hon fragar om pa morgonen ar dessa "narvels"...sa hon ska fa en liten lada med glaskulor, hittade en sa fin retroinsprirerad a la 50-tal. Hade tankte ge den i julklapp men kanske hon far den snart da hon smyger ner dessa glaskulor i fickan fran dagis, och det far man ju egentligen inte...
Bra julklappstips har med; ett duplo far det nog bli i jul kanske med temat Toy Story da det ar en favorit pa DVD just nu. Och sa blir det nog en doktorsvaska med tillhorande rock mm for det verkar ocksa vara en favoritlek just nu. Pussel (Sara, ar helt klart impad av J, var M verkar inte ha nagot storre talamod hemme men pa dagis sager de att hon gillar pussel - far kanske kopa ett med Hello Kitty da ), memory ar ocksa bra! Vi kommer ta det lugnt med julklappar i ar, ar ju sjalva och M har verkligen sa mycket anda (hur gick det till? skyller pa mor/farforaldrar...) Sjalv vill jag ha en ny morgonrock fast den jag gillar tycker min man ser ut som en tant-rock...Han fattar inte vintage/retro looken helt klart
Saffransbicotti later underbart gott, har kopierat in det bland mina julrecept!
Johlinn - harligt med en pigg E