• Somnat

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

{#emotions_dlg.flower}Välkommen till 30+tråden för oss som fått första barnet!

Här samlas vi vars barn passerat ettårsstrecket.
    Från ÄL-stickor och Clearbluetestande till graviditetsillamående och förlossningsfunderingar. Och här är vi nu - med våra underbara barn som inte är bebisar längre!

Mer om oss som hänger i 30+trådarna kan man läsa här: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m54549982.html

• Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13
  • södermalm

Jättegrattis Olimpia - det hade jag nog helt missat. Vad spännande, du får berätta mer.

Föll själv precis på målsnöret på ett jag hoppades på väldigt mycket förra veckan. På måndag är det dock dags igen, håll nya tummar

• Kate Lynn

Hej raringar!

Jag vill bara titta in och säga att jag överlevt en jobbig vår, jävlig sommar och vidrig höst i avhandlingens tecken som avslutades med en tölpig opponent och en sjukt trevlig disputationsmiddag på Hard Rock café Jag är fri!!!

Däremot har jag hostat så vansinnigt mycket att jag hostat sönder nåt på högersidan (muskelbristning?) och har ingen, jag menar INGEN (verkligen NOLL!), röst kvar efter igår. I morgon åker vi till Dublin och firar det hela, men från och med nästa vecka kommer jag att vara social igen och då jäklar ska det kommenteras Vi säger så här: jag upptäckte igår att en av mina närmsta vänner "helt plötsligt" hade långt hår. Jag har inte varit helt uppmärksam på sista tiden...

Hoppas ni mår bra (fick ni något svar från Johlinn?) och stort grattis Olimpia till nya jobbet - DET har jag åtminstone lyckats snappa upp

Det är något visst med februari
  • Ela

Serpentiner, visselpipor och skålande champagneglas!

HURRA för dig Kate! Grattis och bra jobbat vännen! Så oerhört skönt att det är över nu. Mindre skönt med eländeshostan med följder förstås men jag håller tummarna för snar bättring och en riktigt trevlig Dublinresa. Ser fram emot att se dig i tråden lite mer!

Två är dubbelt så bra
  • Marge75
    Kate Lynn skrev 2010-12-02 11:47:51 följande:
    Vi säger så här: jag upptäckte igår att en av mina närmsta vänner "helt plötsligt" hade långt hår. Jag har inte varit helt uppmärksam på sista tiden...

Grattis!! Herreminje så skönt att det är avklarat, ha det fantastiskt på resan!

Här har internet kommit tillbaka i huset, osannolikt skönt. 

Hej och välkommen hit afro!

Nu ska jag njuta av lugn och ro medan pluttas sover och sticka på ett par raggsockor. 
  • cilla67

Hurra för Kate! Bra jobbat! (När ni är i Dublin måste ni gå på Galaghers Boxty House, det låter skumt, men är jättegott!) Hoppas hostan går över snabbt!

Grattis Marge till att ha fått tillbaka internet! 

• ilja73

Jag inser att jag inte har skrivit här på 2,5 vecka . Så kan det gå, jag får nöja mig med att kommentera det senaste

Cacc:
    Hej, du är ny i tråden va? Välkommen
    Vad jobbigt med feber men skänt att den inte var så jättehög. Skänt också att hon somnade så bra.

Lime:
    Smart med bandspelare när man tappat rösten. Hoppas det funkade

Afro:
    Oj, är A så stor redan. Grattis och välkommen till tråden.
    O tycker om sina skor så vi har som tur är inte det problemet. Det är nog en faaas, när han inser att han kan få leka ute om han har skorna på sig går det nog över. Sen vet man ju inte hur lång tid det tar för honom att inse det...

Olimpia:
    Å har du fått nytt jobb! Grattis så mycket!

Elsis:
    Men oj vad jag har missat mycket. Grattis till graviditet!

juni:
    Jag läste om olyckan igår men visste inte att bebisen dött. Fy vad hemskt

Grattis Doktor Katelynn!! Vad duktig du är som har fixat det hela Han en härlig resa.

Marge:
    Vad skönt med lite lugn och ro. Hoppas sockorna blir både varma och fina

• Namaste72

Stort grattis Katelynn!Skål

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • södermalm

Grattis Kate, och ha en underbar Dublinresa med förhoppningsvis röst som kommer tillbaks.

• MrsFreckles

Stort grattis Katelynn! Vad det maste kannas SKONT!!! Starkt jobbat! Hoppas du far en harlig resa, kan ju kika in hos oss i London pa vagen? Skål

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13