Ville bara säga hej och att jag och killarna lever....Läser allt som oftast men är verkligen dålig på att kommentera.
K är för tillfället mycket intresserad av kön och frågade häromdagen om han fick snippa någon dag. Nja, sa jag, inget är väl omöjligt men det tror jag nog inte. Mamma har sin snippa och du, L och pappa har er snopp. (om nu L kommer ha den kvar, han drar så infernaliskt i den och pungen emellanåt så jag tror det skall lossna).
Tänk - lille, store K blev 3 i måndags och är enligt sig själv en stooooooooor kille, som nu också slutat med blöja. Rackarns vad snabbt det gick när vi väl kom igång. Sen har han varit inne i matvägrarperiod utan dess like men vi hoppas den planar ut.
Jag tänker på er ofta men ja.....jobb, barn, hus, konstant trött...allt gör liksom att jag bara inte kommer till här inne riktigt..
Ikväll skall jag i a f utmana tröttheten och gå på bio med en kompis. Sambon fick gå häromdagen och ikväll skall alltså jag ta mig iväg. Evigheter sen och skall bli kul att se the kings speech.