• Älgen

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Stramalj skrev 2012-03-06 20:30:57 följande:
    Somnat - om du ska skriva specialarbete någon gång så borde du välja ämnet "barnklädesmärkens passform". Det är tack vare dig som vi har vinterskor som passar på S, Superfit!
    Är det ett specialintresse som du studerar lite extra när du får tillfälle, eller är det något som fastnar av bara farten? Det är grymt! 
    imponerad också
  • Älgen
    Somnat skrev 2012-03-06 21:54:45 följande:
    Precis! I alla fall om mamman själv får välja!
    amen
  • Älgen
    Piggley Wink skrev 2012-03-06 22:16:18 följande:
    Och jag hoppas av hela mitt hjärta att inga av våra barn behöver starta några kämpartrådar Hjärta
    Hjärta
  • Älgen
    Kasperina skrev 2012-03-06 22:16:23 följande:
    Apropå det så avbokade vi nästa möte med terapeuten, vi är inte osams om något och har en bra kommunikation Stort!
    hurra!
  • Älgen

strax efter 2 års dagen. köpte en stor säng så vi kan ligga bredvid vilket är helt suveränt.

• Älgen

NÄr vi köpte n's braiga dagbädd (som går att bädda ut till dubbelsäng) så köpte vi även Bamselakan så på kvällen när jag tänkte lägga honom i vår säng som vanligt vägrade han, NEJ!!! SKa sova i MIN säng! 

• Älgen

Till mina systerdöttrar har jag köpt halsband med månadsten på i ett års present. Inget de haft nytta av direkt men när de blivit lite äldre har de tyckt om dem. Jag har kvar min som jag fick som liten.

• Älgen

Eller kanske halsband med skyddsängel på, om det är från G passar det ju bra

• Älgen
    Pysslig skrev 2012-03-12 22:24:52 följande:
    Nu har jag läst ikapp. Inga kommentarer annat än att L ramlade ur sängen när hon sov hos mormor och morfar senast. Men liksom jag så vaknade hon inte, när mamma kom rusandes låg hon sovandes på golvet och försökte hitta en skön position! Skrattande
    Söta L! Nä n ramlar inte heller ur, eller föresten, han har gjort det en gång men vaknade väldigt förvånad men oskadd. Hade tänkt köpa bräda men är glad att vi sparade på de slantarna. 

Nån som sett affischer nånstans med Tinga tinga motiv? Tycker de djuren är så fina.  
Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13