• Älgen

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

G är nog en äkta konstnärsjäl! Dessa brukar vara lite svåra att tolka.

Lime, kan jag få låna hem A lite? Har en bokhylla som skall köpas och sättas upp. Maken tyckte vi kunde vänta till januari då saker och ting lugnat ner sig lite, jag vet inte hur han tänkte där? Bf 18 jan...

Cissi, vilket spel är det? Adress om man får be. Letat spel till n på nätet  nämligen.       

• Älgen
    cilla67 skrev 2011-12-12 13:09:09 följande:
    Persefone, din man är ett unikum! Lugnat ner sig lite?! Han har missat nåt.... be honom kolla så han inte har nån viktig tjänsteresa den 18e...

Han hade bokat in en kurs 17-18 januari...

Tack för spelen, ska testa i eftermiddag med liten! 
  • Älgen

Atera, har ni bytt bilstol till S? Min lilleplutt börjar bli för stor och vi funderar på att vända honom trots att han är för ung. Det går nämligen knappt att spänna fast honom längre.

Om ni bytt, vilken stol blev det? 

• Älgen

Nån som vet om filmen Happy feet 2 funkar för mindre barn? Funderar på att ge biljetter till mina syskonbarn.

• Älgen

Fiji, egentligen är han inte för lång men med hans "rondör" och overallen så har det blivit jätesvårt att stänga spännena. Håller på att kolla om vi gjort fel nånstans eller hur vi ska göra. Nån annan som vänt innan fyraårsålder?

Luciatåget, ÅHH så fint tycker mamma!     

• Älgen

Tack för alla funderingar. Jag har kontaktat experten på Säkerhetsbutiken här i stan. Man kan maila honom och få råd vilket är suveränt. Väntar på svar nu. Senast fick inte maken fast liten utan han fick åka på bilkudden istället, inte optimalt men vad ska man göra. Han sitter som en skräddare i sin stol men klagar inte över att det är trångt så det känns som att banden är för korta. 

• Älgen

Vilken service de har. Nu har jag fått svar, det går ej att använda vår stol när banden "tar slut". Fick tips om vilka som är bra nu osv. Han är helt suverän!

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13