30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Juni gud vad dåligt!! Har man en tid 9.15 ska man väl inte behöva sitta till 11?! Jösses vad dåligt.
Juni gud vad dåligt!! Har man en tid 9.15 ska man väl inte behöva sitta till 11?! Jösses vad dåligt.
Norrland- ge pulka nu tycker jag. Kommer snön om några veckor så behöver hon inte vänta till mellandagarna innan hon får leka i snön. Duplo, tågbana, pussel, kritor/färg/målarbok, köksredskap, bilar, badleksaker, böcker är sånt som N älskat att leka med.
Somna kan ni inte klättra? Det var kanonroligt t.o.m för en höjdrädd. Vi delades upp i lag, fick lite olika uppgifter och skulle klättra upp på olika höjder på väggarna. Jätte roligt trots att jag är så höjdrädd att jag skakade i timmar efteråt (trots att jag höll mig till de lägre nivåerna). Vi var på Telefonplan men det finns ju på andra ställen också.
Grattis Sarahka!
Assar- kan tänka mig vilket trauma om man spolar åt sitt barn.
Cissi- jobbigt när de situationerna inträffar när man är själv och alla dessutom behöver mat...
Quermit- vad kul att se dig! Hoppas ni får BB väldigt snart.
Sara- tänk att jag faktiskt kunde svaret tack vare tidigare såna bra inlägg från dig! Annars är jag totalt lost vad gäller fp.
Sara igen- jag skulle alltså aldrig våga mig på att ge något svar på en fp-fråga men blev så glad att jag gissade rätt och att jag lärt mig så mycket av dig.