30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Sarah, vi har en unge i Skandia och en i trygghansa, men ska nog flytta så båda är i TH.
Sarah, vi har en unge i Skandia och en i trygghansa, men ska nog flytta så båda är i TH.
Assar, Sara har säkert ett mer korrekt svar, men jag tror att det är så att om man är berättigad till bonus får man ett brev med blankett att fylla i. Detta måste man göra före 1 mars, så det kanske kommer nästa år, om någon av er fortfarande är ledig.
Johlinn, vad skönt att det var positivt! Hormoner är kanon!
Sara, vad jobbigt med yrsel. Hoppas du piggnar till snabbt!
Ela, jag köpte en hel baddräkt som klämde åt magen lite på Twilfit. Kanske kan vara nåt? Sen kan man ju alltid hänga på sig en sari eller motsvarande skynke som döljer en del!
Somna, om man ska tänka nåt typiskt svenskt så tänker jag Brio först, men det går väl bort av transporttekniska skäl. Beror på vad det får kosta förstås, får det vara dyrt har de ju fina mobiler. Annars tänkte jag Pippi-tröja! (Kollar att i-et följde med...)
Pysslig, hos "oss" är väl leksakerna helt ok. Inte så de ser sprillans nya ut, men heller inte som om de hade haft dem i tio år. Ute har de rätt fina cyklar, men dockvagnarna ser rätt läskiga ut. de leker bara med vagnarna ute, så det blir väl då och då sand i, kan tänka...
Duktiga D! Han visste vad han ville!
Olimpia, vad roligt med en liten resa och lite familjeträff!
Lime, gulliga A!
Pyttis, ja jisses vilken tur att det var en tjejgrej! Bra att det finns leksaksmikro och leksakskaffebryggare och sånt också! Man vill ju inte att det ska bli fel... det är så dyrt med terapi, om de stackarna måste tala ut om sin svåra barndom med fel leksaker!
A har spis, men de mest berömda kökscheferna har ju varit män, så jag antar att det är ok?
Pyttis, kan inte doktorsväskan bli en distriktssköterskedito?! Play doh är ju för att lära sig baka snygga bullar, eller?