Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Idis gällande din fråga hur länge man orkar så vet jag inte riktigt... Jag är inte ens inne i den lanstingsfinansierade vården ännu, står på kö. Och har innan tänkt att om de efter att ha försökt där sätter upp mig på ÄD kön som är 1,5-2 år så skall jag göra allt jag kan under den tiden och göra så många ivf:er jag får i Sverige, när de kastar ut mig härifrån söker jag mig utomlands... Spar pengar, husplaner och allt får ryka. Nu 3 månader efter mitt dåliga besked, en avbruten ivf, och en påbörjad nedreglering (som strular) och det känns som hela livet står på paus och jag knappt kan tänka på något annat än ivf, tycker det är jobbigt att umgås med kompisar som inte vet, har svårt att fokusera på någonting annat överhuvudtaget egentligen är frågan hur länge man ändå orkar... Men än är jag inte ens nära att ge upp! Mitt näst bästa scenario var att få ägg av min fina syster som erbjöd sig direkt när hon fick höra, dock är hon ett år över den åldersgräns som är satt för ÄD och den är superstikt tyvärr :(