• Kattflickan

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Rocktroll: det är lite svårt att missa att jag flåsar när jag går uppför en trapp och att jag inte gjort nr 2 på toa på tre dar. Men jag försöker ignorera.

Det är lite skrockfullt för mig att vänta tills testdan. Alla gånger jag varit gravid har varit de gånger jag inte testat före testdan. Därför väntar jag

• Kattflickan

Nu mår jag illa också, fick inte i mig maten. Ackumuleras progesteronet och kan ge biverkningar efter många dar? Jag började ta dem för 12 dar sen.

• Kattflickan

Jag började må illa idag och gick hem i förtid från jobbet. Visade sig tyvärr att jag hade hög feber. Jag som aldrig haft feber i vuxen ålder förutom nu och för några veckor sen då jag hade flunsan.

Inget bra läge att ha feber nu. Oroar mig för att det är en infektion från äggplocket eller utomkvedes.

Hur kan jag ha en sån otur! Känns ju kört nu för äggen. Har ringt gynakuten. Läkaren ska ringa upp.

• Kattflickan

Jag verkar ha fått matförgiftning eller magsjuka. Magen är dålig och jag spyr. Men febern har gått ner. Det verkar inte vara nån infektion iallafall. Jag skulle ha hälsat på en kompis i Jönköping men nu får jag stanna hemma. Inget blod har kommit iallafall och testdag på måndag.

Eller: Grattis! Jag har också AMH 0,5 och fick menopur, fick ut 4 ägg och två tog sig så de satte in båda.

• Kattflickan

Ciara: Jag tror tyvärr att det är magsjuka då jag är lös i magen också. Men jag ska ta det lugnt i helgen och fokusera på att bli bra. Hoppas inte magsjukan påverkar äggisarna.

• Kattflickan

Lillamillan: jättetrist att sista försöket inte gick vägen. Det är normalt att känna som du gör, jag känner mig också bitter ibland och kan tycka det är jobbigt att umgås med folk som har barn. Även de här diskussionerna när folk vill ha ett visst kön gör mig arg. Jag vill ha ett friskt barn! Kön är så irrelevant.

Ni får försöka landa i det här beskedet och fundera hur ni går vidare.

Kram!

Millan

• Kattflickan

VASL: Flera av oss i den här tråden har ju problem med sköldkörteln, har du det? Isåfall kan du vara låghormonare och få ditt plus senare. Jag håller tummarna för att plusset kommer!

Jag tycker alla symptom är borta. Brösten är inte heller det minsta ömma. Jag ställer in mig på minus på måndag. Har dock inte börjat blöda än.

• Kattflickan

Grattis pp08! Fantastiskt! Har du några symptom?

• Kattflickan

Febern har lagt sig, jag har fått i mig både nyponsoppa, jos och en hårdbrödmacka till frukost, så det är på väg åt rätt håll. Jag hoppas så klart på plus på måndag, men känner mig inte så hoppfull. Försöker att tänka på annat men det är svårt när man ligger i soffan. Meningen var att jag skulle hälsat på en tjejkompis i helgen, hade varit perfekt att skingra tankarna och ha kul med henne. Nåja, jag mår ju bättre nu och det känns bra.

Skönt att höra att fler inte haft symptom. Innan magsjukan hade jag samma symptom som vid första graviditeten, hård mage och flåsig. Hoppas att magsjukan "sabbat" symptomen

Jag tycker att det är så kul att många av oss med lågt AMH plussar. Flera har fått höra av läkarna att vi är "hopplösa" fall, men uppenbarligen är det inte så! Det inger hopp!

Millan 

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH