• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Malin19800
    mwi skrev 2010-11-11 10:42:20 följande:
    Va typiskt! Hoppas att ni kryar på er till på lördag och att ni får ett riktigt fint dop

Kl 14 blir bra för mig, ska vi ses utanför Lindex som vanligt?
    Lindex tycker jag blir bra. Vi kan väl göra sällskap ner?
  • mwi
    Malin19800 skrev 2010-11-11 11:26:02 följande:
    Lindex tycker jag blir bra. Vi kan väl göra sällskap ner?
    Det låter bra
  • sandra201005

Kikar in här:)
    är uppväxt i Sundsvall men flyttade för 2år sedan till Umeå. Men nu har jag min sambo och våran "lille" Wincent på snart 6 månader flyttat hem igen. =)

Tyvär har inte så många av mina kompisa barn, så vore trevligt att hitta några andra mammor och bebisar att fördriva dagarna med, gärna en fika eller så :)

Hör gärna av er :)

• Tummetott
    sandra201005 skrev 2010-11-12 10:12:45 följande:

Kikar in här:)
    är uppväxt i Sundsvall men flyttade för 2år sedan till Umeå. Men nu har jag min sambo och våran "lille" Wincent på snart 6 månader flyttat hem igen. =)

Tyvär har inte så många av mina kompisa barn, så vore trevligt att hitta några andra mammor och bebisar att fördriva dagarna med, gärna en fika eller så :)

Hör gärna av er :)

Hej , kul att du hittade åt denna tråd! Skrattande Fika brukar bli på onsdagar vid 14-tiden så häng på då. Kan inte denna onsdag själv , men det finns andra då att fika med. Vi hörs!
  • Malin19800

Hur många är fikasugna imorron?!

• Ester Bus

Jag är fikasugen om ni kan vid 11, tar ogärna med stortjejen när hon varit på dagis på dagen, hon blir så trött pch grinig och det klingar inte så väl med bebismysfika :)

• Malin19800

Jag vill bebismysfika, nog för att jag tyckte att din stora tjej var jättesnäll men det är du som vet när det är nära att slå över. Vi ses kl 11.

• mwi

För mig passar det också bra kl 11. Vi ses då

• Mamma i stan

Olle har just somnat, så det blir svårt för oss att hänga på kl. 11. Vi gör ett nytt försök nästa vecka!

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall