• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • ErikaS
    Ester Bus skrev 2010-10-18 22:10:44 följande:
    Är lite krånglig nu.... men undrar om det finns ngn möjlighet att träffas tidigare, typ 11 eller så, skulle gärna vilja vara med men tror det vore bäst att inte ta med storasyster första gången
    synd att du inte har med dig din jänta, våra är väl runt samma ålder?? min är 1 år och 8 mån

kl 14 passar för mig med ska bli kul att träffas, jag kommer att ha med mig min jänta för hon är hemma med mig på dagarna eftersom jag är mammaledig med lillbror 

skulle vi träffas utanför lindex eller??
  • Ester Bus
    ErikaS skrev 2010-10-19 08:40:00 följande:
    synd att du inte har med dig din jänta, våra är väl runt samma ålder?? min är 1 år och 8 mån

kl 14 passar för mig med ska bli kul att träffas, jag kommer att ha med mig min jänta för hon är hemma med mig på dagarna eftersom jag är mammaledig med lillbror 

skulle vi träffas utanför lindex eller??
    Ah men då tar jag med henne helt enkelt. Hon är 2 år och 4 månader så lite äldre men tror säkert dom kan ha kul ihop hur som helst!
  • ErikaS
    Ester Bus skrev 2010-10-19 09:10:46 följande:
    Ah men då tar jag med henne helt enkelt. Hon är 2 år och 4 månader så lite äldre men tror säkert dom kan ha kul ihop hur som helst!
    Kul okej hon är något äldre men som sagt dom finner nog varann ändåGlad
  • Tummetott

Har jag förstått det rätt då att kl 14 i morron onsdag passar och utanför lindex?!  Skrattande

• ErikaS
    Tummetott skrev 2010-10-19 14:17:26 följande:

Har jag förstått det rätt då att kl 14 i morron onsdag passar och utanför lindex?!  Skrattande

vi kommer, syns imorrn då allihopa Skrattande
  • Tummetott

Jag kommer att ha en svart jacka på mig och en cerise halsduk + att barnvagnen är grön och svart. Skrattande Vi ses i morgon!

• Malin19800

Vi kommer också imorron! Skrattande

• Tummetott

Tack för en trevlig fikastund, det var roligt att träffa er! Vi ses nästa onsdag igen . Skrattande

• Ester Bus

Ja tack detsamma alltid trevligt med nya ansikten! Vi tänkte också försöka oss på nästa onsdag igen,  hoppas dock att Maja är piggare då, men vi har tänkt att ge det ett försök iallafall :)

Tar alla era små napp? Funderar lite på hur man gör för att söva till kvällen utan napp. Ella tar ju napp men tappar ganska många gånger på kvällen och skulle vilja ha ett lugnt sätt att söva utan men så att hon ändå somnar själv så att hon inte saknar den om hon vaknar till. 

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall