• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Tummetott

Om inget annat händer så kommer vi också i morron. Vi ses vid Lindex kl 14! Glad

• ErikaS

Okej vi kan inte komma idagRynkar på näsanLudvigs förkylning har tagit om

• Mamma i stan

Någon som känner för en promenad efter lunch?

• Malin19800

Vi kan hänga med. Vart ska vi ses?

• Tummetott

Vi tar gärna en promenad idag , det är inte lika kallt idag som det har varit i helgen! Vilken tid?

• Mamma i stan

Vad bra! Vore kul att gå när det är ljust... kl 13.30 funkar det vid OK (hörnet Nybrogatan-Bergsgatan)?

• Mamma i stan

...eller kanske vid ica Bergsgatan (som du föreslog Malin), så blir det mer i mitten för oss alla!

• sophiebjornberg

Kommer få bebisen den 28e dec - om den nu dvs vill komma då eller tidigare :)

Så jag kommer ha all tid i världen o träffa massa mammor, Jag kan säga på rak hand att jag ÄLSKAR att träffa nya människor, skapa ny vänskap m.m!

Jag håller gärna kontakt här och sen mailar jag gärna oxo.

Kramkalajs

• Tummetott

Vi kommer till ica bergsgatan vid 13:30 , måste köpa frimärken o posta julkort! ;)

• Malin19800

Ica Bergsgatan 13.30, vi ses! =)

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall