• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Ester Bus

Jag skulle också gärna fika men isf kanske vi kan träffas tidigare, typ 11 eller så om det är ok?

• mwi

För mig går det bra kl 11 också. Vad säger ni andra?

• Malin19800

Jag ska försöka komma ner till 11. För fika vill jag men D vill ha lunch också och det är i samma veva. Så jag ringer och kollar vart ni är om jag inte lyckas ta oss ner till 11.

• Mamma i stan

O ska också äta lunch vid 11, så vi får hänga på en annan dag...

• mwi

Vi träffas inne på Åhlens om det är någon mer som vill följa med

• Malin19800
    mwi skrev 2011-01-05 09:54:33 följande:
    Vi träffas inne på Åhlens om det är någon mer som vill följa med
    Vi tog sovmorron så han har just ätit gröt så nu får matvraket klara sig en stund.

Sällskap ner runt 10.30 i snökaoset?
  • Mamma i stan

O har börjat på babysim på onsdagar, så vi har tyvärr svårt att vara med på fikat framöver. Vi håller dock koll på den här sidan och hoppas kunna dyka upp någon gång!

• Tummetott

N har också börjat på babysim på onsdagar så vi kan inte heller idag eller några ggr framöver. Håller också koll så att vi inte missar något. Ha en trevlig fikastund idag! Glad

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall