• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Tummetott

Nehe , det ville sig inte idag heller...... ska infinna mig på sjukhuset kl 14 o ta blodprov på dottern. De ringde alldeles nysses. Bara en uppföljning på hennes blodvärde som har varit lågt en längre tid.

Hoppas på bättre tur nästa onsdag! Eller om det inte finns någon som kan i morron istället?

• ErikaS

Vi kan inte komma idag Josefine är fortfarande lite hängig och sen hade Ludvig lite feber imorse. Men om dom är piggare imorrn så kan vi gärna träffas dåGlad

• mwi

Jag träffas gärna imorgon istället om det är fler som kan då!Glad Försökte för en stund sen att ta mig till BVC med barnvagnen, men det var hopplöst... så dåligt plogat... så jag får boka om till en annan dag istället.

• Mamma i stan

Jag/Linn och Olle kan inte i morgon, så vi trotsar vädret och fikar gärna idag kl. 14. Hänger någon annan på? I annat fall ses vi nästa vecka!

• Malin19800

Jag håller mig också hemma idag. Ner för backen kommer man ju alltid men upp vettesjuttsiken.... Rynkar på näsan

• mwi

Ska vi träffas imorgon om vädret är bättre? Vilken tid passar i så fall för er? Jag kan när som helst under dagen.

• Tummetott
    mwi skrev 2010-11-10 18:26:30 följande:
    Ska vi träffas imorgon om vädret är bättre? Vilken tid passar i så fall för er? Jag kan när som helst under dagen.
    jag hänger med om vädret blir bättre tills i morron. Kl 14 passar mig bra , då hinner jag dona på fm.
  • ErikaS

Tycker också kl 14 är bättre, men tyvärr så kan vi inte komma idag hellerRynkar på näsan nu har jag åkt på förskylningen också så nu är vi tre av fem som är sjuka. Vi ska försöka att kurera oss eftersom vi ska ha dop för Ludvig på lördag. Men ni får hade så trevligt idag, så hoppas ja på att vi kan hänga med nästa veckaSkrattande

• mwi

Va typiskt! Hoppas att ni kryar på er till på lördag och att ni får ett riktigt fint dop

Kl 14 blir bra för mig, ska vi ses utanför Lindex som vanligt?

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall