• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Malin19800

Ingen som vill ses imorron?

• Tummetott
    Malin19800 skrev 2010-11-09 09:54:20 följande:
    Ingen som vill ses imorron?
    Tänkte fråga samma sak ... Jag kommer gärna ! Skrattande Jag undrade bara tidigare om det hade bestämts tid.
    Jag kan kl 11 , ska vi ses vid Lindex som vanligt?
  • mwi

Jag träffas gärna imorgon Om det blir kl 11 kommer jag ca en halvtimme senare då jag ska förbi BVC innan. Jag ringer och hör var ni är då!

• Malin19800

Hej!
    Tid kvittar egentligen, men får jag (och Linn) välja så lutar det åt 14. Alla som vill fika kl 14 räcker upp en hand eller så röstar ni så klart på kl 11. Den tid flest kan på är ju smart att ta Foten i munnen

• Lila04

Hej! Den här veckan var det tydligen min tur att ligga sjuk. Har blivit jätteförkyld så jag kommer tyvärr inte imorgon men vi ses förhoppningsvis nästa vecka! Ha det så skoj!

• mwi

Kl 14 passar nästan bättre för mig med, men blir det kl 11 kommer jag bara lite senare..  
    Vilken tid passar bättre för er andra? 

• Malin19800

Jag går till Lindex kl 14 imorron. Glad om det nu inte är snöstorm...

• ErikaS

Vi får se om vi kommer. Beror på hur josefine mår, hon har dragit på sig en förskylning. Skriver här imorrn om vi kommer eller inte.

• Tummetott

God morron på er alla i det vita vinterlandskapet! Jag kan klockan 14 med , då hinner jag dona lite idag innan . Och förhoppningsvis så har det blivit plogat så att vi kan ta oss framåt med barnvagnen.

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall