• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Puma10
    Tesselein skrev 2010-10-11 19:13:35 följande:
    Hej hej,

Jag är gärna med, fick en dotter för fem veckor sen och tycker att dagarna ibland blir lite väl långa, så vore himla kul att träffa andra mammor Glad

Vart i Sundsvall bor ni alla?
    Hej hej!

Jag är som sagt nån månad bort men när vi flyttar när så kommer vi att bo mitt i stan! Själv då? Är du sundsvallsbo "på riktigt"?  Isf har du säkert bra koll på vad som händer och sker, vi måste def dra ihop nått =) Jag är PÅ! Vet ju iof inte riktigt vad det nya livet kommer att innebära men jag gillar att träffa nya människor så kan tänka mig att behovet kommer att finnas att träffa andra mammor =) Hur går det som nybliven mamma då? :) 
  • Malin19800

Jag är också med på onsdag, vilken tid det blir spelar ingen roll för oss. 

• Lila04

Hej på er!
    Jag hakar på i den här tråden och jag följer gärna med på onsdag! Är hemma om dagarna med Tove som snart är 3 månader gammal.

• mwi

Hej allihopa!

Jag tycker också att det hade varit jättekul att träffa andra mammalediga så vi följer gärna med på onsdag Har en son som snart blir 3 månader och vi bor på Södermalm.

• Tummetott

Då säger vi onsdag och kl 14:00 , passar det bra?
    Var ska vi träffas , är det någon som vet ett bra ställe?

• Malin19800

Hej! Kl 14 blir bra. Vi kanske kan träffas utanför Lindex? Nåt annat förslag?

• Ester Bus

Hej, är också föräldraledig med Ella 4 månader och har en tjej på drygt 2 sedan innan. Träffas också gärna och fikar lite, stortjejen har dagis mån-ons till 13:30 så fikar ni ngn förmiddag/lunch är jag gärna med.

• Lila04

Kl 14 passar bara bra. Det låter också bra att träffas utanför Lindex. Ett förslag på fikaställe är Tant Ankis, mysigt och relativt mycket plats för barnvagnar :) Ska bli kul att träffas!

• Ester Bus

Är lite krånglig nu.... men undrar om det finns ngn möjlighet att träffas tidigare, typ 11 eller så, skulle gärna vilja vara med men tror det vore bäst att inte ta med storasyster första gången

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall