• Tummetott

Mammalediga i Sundsvall

Hej , undrar om det finns några som blivit mammor nyligen och befinner sig  i Sundsvall. Kanske har lust att träffas för promenader, fika eller något annat roligt. Har en två mån dotter och väntar på att mammagruppen ska starta, men det verkar ta tid. Tänkte inte vänta längre utan jag skriver i detta forum och hoppas att det är någon som vill nappa .

• Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall
  • Ester Bus

Vi kan inte idag heller tyvärr. Men ha det så skoj så satsar jag på att komma med igen efter jul!

• ErikaS

Vi kommer inte heller idag, men hade trevligtGlad

• mwi

Ni behöver inte vänta på mig. Jag skickar ett sms till dig Malin och hör var ni är

• martina g

fikar gärna,men måste hämta min äldre dotter kl 14.00 på dagis ida =S så ida funkar det inte riktigt,..kan ni andra före kl 14.00 nåndag framöver?typ vid lunch tid?=)...förresten,om det är nån som vill,så bor jag utåt birsta,fikar och träffas gärna i birsta eller stan,spelar inge roll

• Malin19800

Hej!
    Vi som fika i onsdags tyckte att vi ska klämma in en fika innan jul också. Tisdag kl 14 ses vi inne på Åhléns. Får hoppas att det är plogat så vi kan ta oss fram bara.
    Är det fler som kan en annan tid är vi ganska flexibla Skrattande

• Svetlana01

Vi kommer inte idag och fikar med er tyvärr. Ni får ha det så trevligt.

• mwi

Jag är alltid fikasugen Ska vi träffas imorgon kl 14 eller när passar det bäst för er?

Svar på tråden Mammalediga i Sundsvall