Mammalediga i Sundsvall
Jag/Linn och Olle kan inte i morgon, så vi trotsar vädret och fikar gärna idag kl. 14. Hänger någon annan på? I annat fall ses vi nästa vecka!
Jag/Linn och Olle kan inte i morgon, så vi trotsar vädret och fikar gärna idag kl. 14. Hänger någon annan på? I annat fall ses vi nästa vecka!
Olle har just somnat, så det blir svårt för oss att hänga på kl. 11. Vi gör ett nytt försök nästa vecka!
Olle och jag fikar också gärna idag kl. 14. Är det vid Lindex vi ses som vanligt eller?
Olle och jag fikar gärna! 14 vid Lindex som vanligt?
Någon som känner för en promenad efter lunch?
Vad bra! Vore kul att gå när det är ljust... kl 13.30 funkar det vid OK (hörnet Nybrogatan-Bergsgatan)?
...eller kanske vid ica Bergsgatan (som du föreslog Malin), så blir det mer i mitten för oss alla!
Olle är lite febrig efter vaccinationen igår, så vi blir hemma idag. Ät något gott och ha det så mysigt!
Olle och jag fika gärna. Är less på att bara vara inne... Ska vi ses 14 inne på Åhléns och sen gå upp och fika på vanliga stället?
O ska också äta lunch vid 11, så vi får hänga på en annan dag...
O har börjat på babysim på onsdagar, så vi har tyvärr svårt att vara med på fikat framöver. Vi håller dock koll på den här sidan och hoppas kunna dyka upp någon gång!
Snällt att ni vill byta dag, men torsdagar funkar inte heller eftersom att babysången har blivit flyttad till torsdagar (och det berör nog flera av oss som brukar vara med och fika). Vad sägs om att byta till tisdagar istället? I annat fall kan vi väl försöka ses någon gång utöver onsdagsfikat.