• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs

eftersom att alla inte kan samma tid några innan några efter kan jag vara där 11 och dom som kan kommer tills då och de andra som vill komma senare kan ju komma senare då jag kommer vara där hela tiden för hela min fredag är ledig... hoppas det låter som en bra idee

• Juhanna
    kcs skrev 2010-10-02 12:37:52 följande:
    men kan man inte ta vid 4 då då alla har hämtat barnen på dagis och dom också skulle kunna vara med.....

eller det kanske blir lite jobbigt.... sen kan ni ju också ni som har barn på dagis ta med er de barnet också och inte behöva gå till dagis då dom ändå är så pass små

mig funkar det när som bara det är på fredag
    Min äldsta är ju ganska stor och tycker att det är roligare på dagis med alla kompisarna. Men jag kan ju alltid be pappa hämta istället :)
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • oväntatväntatgravid

Hej, jag är 21, gift och har en liten son på snart 4 månader. Vi bor också i Stockholm. =)
    Tänkte om jag kan hoppa in här också?

Har träffat en del mammor, men är yngst i den gruppen. Det skulle vara kul att träffa yngre mammor också. =)

• Mallefnatt
    oväntatväntatgravid skrev 2010-10-02 16:56:01 följande:
    Hej, jag är 21, gift och har en liten son på snart 4 månader. Vi bor också i Stockholm. =)

Har träffat en del mammor, men är yngst i den gruppen. Det skulle vara kul att träffa yngre mammor också. =)
    självklart... välkommen in i tråden..
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • oväntatväntatgravid
    Mallefnatt skrev 2010-10-02 19:59:22 följande:
    självklart... välkommen in i tråden..
    Tack =)

Jag har inte läst så mycket i tråden men ser att ni börjat träffas. Var bor ni alla? Söder, norr... ? Jag bor i Upplands Väsby med mannen, sonen och katten och snart en kattunge till Skrattande
  • Mallefnatt
    oväntatväntatgravid skrev 2010-10-02 20:05:28 följande:
    Tack =)

Jag har inte läst så mycket i tråden men ser att ni börjat träffas. Var bor ni alla? Söder, norr... ? Jag bor i Upplands Väsby med mannen, sonen och katten och snart en kattunge till Skrattande
    oh vad kul... jag bor också i väsby =)
  • kcs

okej vi säger kl 13 så kan de andra komma senare så kan man ialla fall ses en stund.... hoppas det går bra för alla...

juhana ja jag förstår dig hoppas killen kan hämta så du också kan vara med =)

mallefnatt du missar inte så mycket hoppas det är lungt för dig att komma lite senare

olivermamma ... vet ej vad som är bäst för dig hur du vill göra=)

oväntatväntatgravid skrev 2010-10-02 16:56:01 följande:

gud va kul att du också hoppade in

som sagt fredag kl 13 vid kulturhuset ingång vid plattan som förra gången så vi bestämmer tillsammans vart vi kan gå...

hoppas det låter bra=)
  • Linaa87

Hej tjejer!
    Jag hoppas att så många av er som möjligt kan ta sig tiden att komma på fredag. Jag förstår att det blir svårt att få ihop det då vi är så många. Oftast är det något som kommer ivägen, jag vet! Men kl 13 blir hur som helst fint för mig, då vi inte har något inplanerat på hela dan.

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-03 13:13:31 följande:
    okej vi säger kl 13 så kan de andra komma senare så kan man ialla fall ses en stund.... hoppas det går bra för alla...

juhana ja jag förstår dig hoppas killen kan hämta så du också kan vara med =)

mallefnatt du missar inte så mycket hoppas det är lungt för dig att komma lite senare

olivermamma ... vet ej vad som är bäst för dig hur du vill göra=)gud va kul att du också hoppade in

som sagt fredag kl 13 vid kulturhuset ingång vid plattan som förra gången så vi bestämmer tillsammans vart vi kan gå...

hoppas det låter bra=)
    Det är helt ok för mig att komma lite senare.. får ta o ringa när jag är på väg så jag vet vart jag skall åka..  =)
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor