• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • Together90

Hej tjejer!

Jag vill tipsa om TUBEN. Det är en öppen förskola för unga föräldrar.
    Den ligger i farsta centrum i en underbar lokal, jätte mysig personal också för den delen.

Finns massa roliga saker att göra där. Idag när jag och min son var där gjorde vi tacos och åt :)

Det är varje onsdag mellan 12-16 :)

Vill ni komma nästa vecka? :)
    Skulle vara så kul med lite nya ansikten :)

kraaaam Love

• kcs

hej tjejer måste tyvär säga att jag ej kan komma på fredag..... min man tog ledig för att gå på mässan:( han kunde inte på lördag eller söndag....

Together90 skrev 2010-10-06 15:54:46 följande:
    Hej tjejer!

Jag vill tipsa om TUBEN. Det är en öppen förskola för unga föräldrar.
    Den ligger i farsta centrum i en underbar lokal, jätte mysig personal också för den delen.

Finns massa roliga saker att göra där. Idag när jag och min son var där gjorde vi tacos och åt :)

Det är varje onsdag mellan 12-16 :)

Vill ni komma nästa vecka? :)
    Skulle vara så kul med lite nya ansikten :)

kraaaam Love
    kjag kommer gärna nästa vecka... men min son e bara 4 månader=(
  • Together90

Det är barn ifrån olika åldrar :) Jag var där första gången när  min son var 2 månader typ haha men  nu är han 13 månader :)

Så kom dit så syns vi där :) Du kan möta upp mig utanför om du vill :)
    kram

• Juhanna
    AnnaT skrev 2010-10-07 03:02:16 följande:
    Brukar det finnas lite älder barn där också typ 2-3 åringar?
    Jag har aldrig vart på tuben men går inte dit av just den anledningen, det finns inga barn i min äldsta dotters ålder där. Men vi brukar åka till stadsmissionens ÖF och har vi tur finns det kanske ett barn i hennes ålder.
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Together90
    Juhanna skrev 2010-10-07 08:16:46 följande:
    Jag har aldrig vart på tuben men går inte dit av just den anledningen, det finns inga barn i min äldsta dotters ålder där. Men vi brukar åka till stadsmissionens ÖF och har vi tur finns det kanske ett barn i hennes ålder.
    Fast det där är inte sant.
    Igår när jag var där var nästan alla barn 2-3 år :P
    Så du har fel!

Min son och min kompis son var yngst och dem är 1 år !
  • Linaa87

Kul med lite nya tips! Men för att återgå till i morgon, vilka kommer och vilka kommer inte? Förra veckan droppade många av, kan vara bra och veta om man blir ensam ståendes eller om vi blir fler denna gången?

• Angie09

Hej tjejer!

Jag har spanat in er tråd lite och blev lite nyfiken. Jag ar en 24åring med en bebis på 9 månader som garna skulle vilja traffa lite andra mammor o bebisar. Får man vara med eller ar vi for gammla? :)

• Juhanna
    Linaa87 skrev 2010-10-07 11:52:34 följande:
    Kul med lite nya tips! Men för att återgå till i morgon, vilka kommer och vilka kommer inte? Förra veckan droppade många av, kan vara bra och veta om man blir ensam ståendes eller om vi blir fler denna gången?
    Vi kommer i alla fall
  • Juhanna
    Together90 skrev 2010-10-07 09:11:34 följande:
    Fast det där är inte sant.
    Igår när jag var där var nästan alla barn 2-3 år :P
    Så du har fel!

Min son och min kompis son var yngst och dem är 1 år !
    Okej då kanske dem jag känner som har vart där med sina treåringar bara haft otur
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor