• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs
    Angie09 skrev 2010-10-07 11:54:57 följande:
    Hej tjejer!

Jag har spanat in er tråd lite och blev lite nyfiken. Jag ar en 24åring med en bebis på 9 månader som garna skulle vilja traffa lite andra mammor o bebisar. Får man vara med eller ar vi for gammla? :)
    klart du kan hänga på blir alltid kul att träffa massa folk
    Linaa87 skrev 2010-10-07 11:52:34 följande:
    Kul med lite nya tips! Men för att återgå till i morgon, vilka kommer och vilka kommer inte? Förra veckan droppade många av, kan vara bra och veta om man blir ensam ståendes eller om vi blir fler denna gången?
    jag kan tyvär inte:(
  • lillzandra

ja tänkte komma. men vi är lite snoriga allihopa så det är om det är ok med er!?

**Älskar alla mina barn oändligt mycket**
  • Juhanna
    lillzandra skrev 2010-10-07 15:03:52 följande:
    ja tänkte komma. men vi är lite snoriga allihopa så det är om det är ok med er!?
    För mig är det okej, vi är vana vid snor
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Mallefnatt

vi kommer också... men lär bli några minuter sena... kulturhuset? o fika där uppe?? som förra gången..

Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Linaa87

Ingen fara, vi är lite snoriga vi med! Vi möts utanför som förra gången, men jag tycker vi går till något annat ställe den här gången. Tyckte att Kulturhuset var lite halv taskigt faktist!

• carroimsdal

jag kan inte komma imorgon=(
    Min kära bror kommer hem från lumpan som inte vart hemma på nio månader
    Så jag och knådden stannar hemma för att hänga med morbror

Men kommer nästa gång:D

• Mallefnatt
    Juhanna skrev 2010-10-07 21:33:46 följande:
    Vart möttes mi förr gången? Var det ingången nere på plattan eller? Och vilken tid var det imorn?
    ingången nere på plattan..

kl 13.
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Maseralda

Jag kommer också imorgon. Men jag har bara numret till kcs och eftersom inte hon kan imorgon så kan väl någon inboxa sitt nummer till mej ifall det strular till sej? Det kan det ju göra som bekant när man har bebis Flört

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor