• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs

ja det är juh kanon att ha flera olika ställen att tråffas..... hoppas ni kom hem bra=)

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-13 20:41:38 följande:
    ja det är juh kanon att ha flera olika ställen att tråffas..... hoppas ni kom hem bra=)
    Jo det gjorde vi.. men Isac blev så ledsen för att han inte hann säga hejdå till dig.. det var viktigt.. hehe söta dom är barnen..

Ella sjusovaren sover fortfarande.. så nu skall jag väcka henne i tro om att jag kanske får sova tidigt ikväll.. =) Hon blev lite trött..
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • kcs

naw förlåt :( stackarn lovar att ge honnom en stooooooooooooor puss nästa gång=) o va skönt ja hon var ju mer pigg en liam och leo som bara gnällde hahah

• NovasM

Sickla låter jättebra. Och jag VET att jag inte är upptagen då utan garanterat kommer att följa med. Till slut, även om det tog sin saliga tid..*haha*

• kcs
    Maseralda skrev 2010-10-13 21:00:16 följande:
    Jag kan tyvärr inte på onsdag, ska på återbesök på MVC då.
     nej vad tråkigt men du kan juh komma efter=) vilken tid ska du dit?
    NovasM skrev 2010-10-13 21:04:16 följande:
    Sickla låter jättebra. Och jag VET att jag inte är upptagen då utan garanterat kommer att följa med. Till slut, även om det tog sin saliga tid..*haha*
    ja hoppas du kan då=)
  • carroimsdal

SIckla blir bra
    Vi får kolla om det går tvärban ut dit så alla får plats
    annars är det väl bara ta bussen i omgångar då=P

Jätte mysigt idag=)
    Leo blev jätte pigg när vi kom hem, han sitter och suger på sin napp som är galet populär :D (tack igen mallefnatt)

• kcs

till sickla uden eller kaj finns tvärbana från alvik och själva sickla finns saltsköbanan från slussen.... vet ej var leklandet ligger=)

carro vad gulligt att han tyckte om den hihih lille leo

• carroimsdal

ja och dreggelskyddet är sjukt bra, visade för min mamma  vi är båda sjukt imponerade med det där plastet haha=)

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor