• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • Fiaw89

hej mammor :)

kan inte komma på onsdag, vår bil är sönder och Patrik har krockat med arbetsbilen (allt gick bra men den ska in på lagning imorgon, massa bucklor som ska fixas)

Jag är på nästa vecka.. Kanske kan vi ta nån öppna förskola i stan? Om jag inte minns fel var de någon som nämnde det förut.
    Hoppas ni får det jättekul!

• Vronka
    NovasM skrev 2010-10-18 09:43:27 följande:
    Vi ska mötas utanför kl. 13.00:)
    Perfekt, då ringer ju Caspians lunchklocka;)
    Ska vi mötas 12.30 vid gullmars då?
  • kcs

som kommer att åka

kcs
    carromisdal
    juhanna
    mallefnatt
    vronka
    novasM
    martina
    lina87
    lillzandra
    ida
    joohanna88
    josenoah

om jag har glömt någon så snälla skriv in er så att vi vet

• NovasM

Vronka: Ja, halv ett blir jättebra .Ska vi mötas på perrongen för tvärbanan? Det känns nästan lättast att hitta varandra där:)

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-18 13:20:37 följande:

som kommer att åka

kcs
    carromisdal
    juhanna
    mallefnatt
    vronka
    novasM
    martina
    lina87
    lillzandra
    ida
    joohanna88
    josenoah

om jag har glömt någon så snälla skriv in er så att vi vet

Kul... verkar som att vi blir några stycken..
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • carroimsdal

vilken tid ska vi ses i slussen?

Idag har Knådden (Leo) fått sin andra omgång av vaccinations sprutor hoppas inte att han får feber eller något , fick inte det förra gången. Imorgon har vi TBC spruta också OM han håller sig fri från feber.
    Så om jag inte skulle komma på onsdag vet ni varför. Men det ska nog gå vägen

Annars skickar jag ett sms=)

Gick omrking på babyland och babyproffsen här om dagen.. helt galet. man vill juh ha nya vagnar hela tiden Tungan ute

• kcs
    carroimsdal skrev 2010-10-18 14:23:14 följande:
    vilken tid ska vi ses i slussen?

Idag har Knådden (Leo) fått sin andra omgång av vaccinations sprutor hoppas inte att han får feber eller något , fick inte det förra gången. Imorgon har vi TBC spruta också OM han håller sig fri från feber.
    Så om jag inte skulle komma på onsdag vet ni varför. Men det ska nog gå vägen

Annars skickar jag ett sms=)

Gick omrking på babyland och babyproffsen här om dagen.. helt galet. man vill juh ha nya vagnar hela tiden Tungan ute
    ja jag sa juh det jag e helt besatt att jag vill köpa ny vagn hahahah.... stackars pussa han från mig=)
  • carroimsdal

haha jaa, så går man runt där och provkör lite och den andra är bättre än den ena..

• Vronka
    NovasM skrev 2010-10-18 13:50:52 följande:
    Vronka: Ja, halv ett blir jättebra .Ska vi mötas på perrongen för tvärbanan? Det känns nästan lättast att hitta varandra där:)
    det blir suveränt!! inboxar mitt nummer till dig, så kan vi få tag i varandra om nån skulle bli försenad eller så=)
    carroimsdal skrev 2010-10-18 15:19:13 följande:
    haha jaa, så går man runt där och provkör lite och den andra är bättre än den ena..
    haha, jag är också helt besatt av vagnar.. Sjukt egentligen.. Men det är ju så jääävla roligt!
    Synd att man inte är gjord av pengar=/
     Nåja, ska väl kanske vara nöjd med att jag är inne på min andra=I Den första voltade på bussen när C var 5 veckor, sjukt obehagligt, så dagen efter åkte vi och köpte ny och gjorde oss av med den gamla!
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor