• Fiaw89

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Hej hej! Sofia heter jag, 21 år och har en liten pojke på fyra månader som heter Liam :)

skulle jättegärna komma på fredag. Vart nånstans tänkte ni träffas?

• Fiaw89

Nu har jag läst igenom hela tråden och såg att ni ska ses i vid kulturhuset..  kommer jättegärna med om det är okej? :)  verkar som att de blir rätt många!

• Fiaw89

Mallefnatt (Cattis) , 23 år , Upplands Väsby, Isac född 20/4-08, Ella född 14/8-10
    NovasM (Sandra), 25 år, Högdalen, Nova född 28/11-09
    Kcs (karolina) 23 år. vällingby, Liam född 17 juni 2010
    Lillzandra (Zandra), 23år, Upplands Väsby, Izabelle född 19/12-08, Felizia född 2/7-10
    Juhanna (Johanna), 21 år, Sundbyberg, Svea född 20/5-07, Majken född 16/9-09 
    carroimsdal (Carolina) 23år, Jakobsberg, Leonardo född 12 Maj 2010
    majlinsa (Malin) 23år, Vallentuna, Sonen W född 5/3-07
    biianca (Jamilla), 25 år, Sollentuna, Isak född 30/7-10
    Linaa87 (Carolina), 23år, Södertälje/Sollentuna, Elias född 11/7-10
    Moooa (Moa), 21år, Södertälje, Maya född 27/8-10
    Bebisfixerad (nathalie) 22år ( snart 23, Tyresö, Amelia född 14)9-09
    gemini888 (Tova) 22 år, Kungsholmen, Elliot född 16/1-10
    Sambi (Sanna) 24 år, Norrtälje, Neo född 6/5-10
    Maseralda (Esmeralda) 24 år, Hagsätra, Bastian född 7/8 -10
    Fiaw89 (Sofia) 21 år, Norsborg, Liam född 11/5-2010

Kan någon kanske inboxa sitt nummer till mig? Lättare om jag kan ringa någon ifall man blir sen eller så.
    Liam lyckas alltid kräkas/skita ner sig innan man ska gå så man missar tåget och grejer :)

• Fiaw89

Fasen, Liam har blivit sjuk. Diarre och kräks..  han är dock lite bättre idag än igår, men vill inte att han ska smitta några av era små..  Kan vi inte boka in något nytt typ nästa vecka eller så? Vill ju så gärna träffa er.

fick ju några av era nummer, tack så jättemycket och ledsen att jag inte kan komma.

• Fiaw89

Hej tjejer! Liam är mycket piggare idag och magsjukan tycks vara över. :) har ännu inte blivit smittad själv än och hoppas verkligen på att få slippa!
    Åh, blir så avundsjuk på er som fick ses idag. Tycker de låter perfekt att ses varje fredag, jag är ABSOLUT på nästa fredag! Men kan vi inte ses lite tidigare än 14 då?
    Kanske vid 12-13 tiden? Så hinner vi sitta ett par timmar innan de är dags att åka hem och fixa iordning middagen och så tänkte jag :)

• Fiaw89

Halloj, tycker de blev väldigt förvirrande nu gällande vilken tid de blir på fredag.
    Ska vi säga 13 tiden då? Så kan Mallefnatt komma lite senare?
    12 kan bli liiite tidigt för mig eftersom att Liam oftast sover till 9 och äter lunch runt 11.
    Men, vi anpassar oss såklart ifall de inte funkar för någon annan..

• Fiaw89

hej tjejer! tack för en trevlig dag :)
    såg att mallefnatt berättat om onsdag. ser fram emot de.
    hoppas vi blir ännu fler då.. 

Liam va superglad hela vägen hem och ännu gladare hemma hos sin farmor sen.
    Hon hade köpt ett gigantiskt babygym till honom, hans ögon lyste när han låg där och sprattlade :)

Hoppas de gick bra för er väsby tjejer med tåget..

godnatt!

• Fiaw89
    NovasM skrev 2010-10-10 09:21:35 följande:
    Hej,

jag dyker gärna upp på onsdag också så håll utkik efter mig för jag har ju inte träffat någon av er tidigare:) 
    Va roligt :) 
    Jag har en djuplila emmaljunga vagn. Inte många som har de, så då känner du igen mig :)
    Inboxa ditt nummer om du vill, så kan vi höras och kanske mötas redan vid tunnelbanan eller så.

Har förresten haft en uuunderbar natt. Utvilad till tusen. Liam sov från 21 - 07.30 sen åt han och lekte liiten stund och sen somnade han om till 10.00. hihi.. lyxbebis =D
  • Fiaw89
    NovasM skrev 2010-10-11 08:00:07 följande:
    Typ idag, för jag tänkte ta mig in till stan idag:)
    hade bvc tid idag.. och lillen är smågnällig nu efter sprutan. han blir ju hela 5 månder idag, väger 8530g och är 66cm lång =D vart tog min lilla bebis på 3kg vägen?

Annars är jag upptagen i veckan (förutom onsdag) eftersom att moster och mormor är på besök för att mysa med Liam..  Men nästa vecka har jag absolut ingenting planerat och träffas jättegärna. :)

Vilka är de annars som kommer på onsdag?
    startar en lista, så har man lite mera koll på läget!

Fiaw89
  • Fiaw89

halloj. kul att de verkar bli ett par stycken denna gång me :)

jag bor åt andra hållet, så jag åker direkt dit så ses vi utanför..

Ses imorrn alla..  kramar

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor