• Fiaw89

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

finbusen skrev 2010-10-12 23:44:06 följande:
    Jag kommer nog inte hinna till 13.. Kan kanske dyka upp lite senare beroende på hur länge ni kommer att vara där? 
    roligt att du vill följa med :) jag kommer att vara där till ca 16. Blir hämtad av mannen då :)
    så kom så fort du kan. Inboxar mitt nr till dig!
  • Fiaw89

Hej tjejer :)

Bestämdes något för nästa gång?  De va ju något om sickla... men kommer inte ihåg om vi bestämde något men iallafall, har ett förslag iallafall då jag tyckte de var jättemysigt på abrakadabra.
    Vet inte ifall ni orkar skärholmen igen nästa vecka på torsdag kanske, samma tid?

• Fiaw89

jag röstar för skärholmen, :) men vi får ju se vad alla andra tycker :)
    majoriteten fr avgöra.. jag kommer dit resten vill..

• Fiaw89

Ser ut som att det blir sickla =D funkar finfint för mig.
    ska alla ses i slussen då och sen åker vi tillsammans eller hur blir det?
    jag hittar absolut inte dit... så skönare om man inte åker ensam..

Kul att de verkar bli ännu fler nästa gång..  :)

• Fiaw89

hej mammor :)

kan inte komma på onsdag, vår bil är sönder och Patrik har krockat med arbetsbilen (allt gick bra men den ska in på lagning imorgon, massa bucklor som ska fixas)

Jag är på nästa vecka.. Kanske kan vi ta nån öppna förskola i stan? Om jag inte minns fel var de någon som nämnde det förut.
    Hoppas ni får det jättekul!

• Fiaw89

åååh, va roligt för er att ni verkar bli så många denna gång! :)
    ingen som svarade på mitt förslag.. men ni bestämmer nog något annars när ni ses.

carroimsdal skrev 2010-10-18 14:23:14 följande:
    vilken tid ska vi ses i slussen?

Idag har Knådden (Leo) fått sin andra omgång av vaccinations sprutor hoppas inte att han får feber eller något , fick inte det förra gången. Imorgon har vi TBC spruta också OM han håller sig fri från feber.
    Så om jag inte skulle komma på onsdag vet ni varför. Men det ska nog gå vägen

Annars skickar jag ett sms=)

Gick omrking på babyland och babyproffsen här om dagen.. helt galet. man vill juh ha nya vagnar hela tiden Tungan ute
    Liam mådde som vanligt efter första och hade jätteont i benen och förhöjd kroppstemp. när han tog andra sprutan. Men det är så olika..  Va redo me alvedon bara :)
  • Fiaw89

Juhanna o Mallefnatt: jag har ingen aning om vilka åldrar det är. De va nån som nämnde något om det förut så tänkte att de kunde vara kul.
    Annars kan vi ju testa lekland högdalen nästa gång? :) Så har man avverkat dem flesta leklanden sen. haha.
    Hoppas ni får de jättekul imorrn!

• Fiaw89

De blir så otroligt långt att åka för mig, tar över 1½ timme att åka till upplandsväsby.
    Stan passar mig mycket bättre. Så man möts på mitten liksom.

Är dem verkligen så nogranna med åldern på öppna förskolan då? tror inte direkt att dem tar leg vid dörren.
    Någon som är på nästa tisdag då?

• Fiaw89

Nej, jag vill inte klaga.. det tar 30 min för mig till skärholmen och ca 1 timme för mig till stan..
    Men jag tycker att de blir för långt att åka kommunalt både fram och tillbaka med liam till väsby då de tar över 3 timmar tur och retur.. 

men jag är på och träffas när helst vi är lite närmre... typ stan då eller högdalen som någon nämnde. :)

• Fiaw89

Va kul att ni blev så många och att ni hade roligt :)

Tänkte att vi kanske kunde boka in två dagar nästa vecka? eftersom att jag inte kommer ut till väsby. :)

Lekland högdalen på torsdag kl 13 kanske? :)

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor