• Fiaw89

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mallefnatt skrev 2010-11-02 10:21:40 följande:
    Jag vill gärna gå.. men hittar ingen info om när/var och hur.. hittar du något?
    Alltså, har kollat massor på www.sf.se och när jag söker på barnvagnsbio så kommer massa alternativ upp.. men sen kommer inga datum? fattar ingenting. Annars kan man ju ringa till sf kanske? =)
    Josenoah skrev 2010-11-02 11:36:28 följande:
    Tack själv för igår, trevligt att träffa er!! Vi följer med på barnvagnsbio om det blir aktuellt. Undrar dock hur det ska gå med min lilla vilde men antar att folk har överseende ;)
    hehe, de är ju just det som är så bra med barnvagnsbio. Man får förvänta sig att småbarnen är vilda och högljudda. =)  så de är nog inga problem!
  • Fiaw89
    heron city.. jaaaaaaaaaaaa ;)  tar mig endast 45 min dit haha.. 
    och fasen att de är endast kl 11, då äter Liam lunch...   men men, får se hur de blir.

åh, tråkigt att pappa på burk inte går.. hade så gärna velat se den..
  • Fiaw89
    Mallefnatt skrev 2010-11-07 17:12:57 följande:
    Nytt förslag

Skärholmens lekland Abra kadabra på onsdag!!

Vad tycks?
    Vi kan ju ta det nästa onsdag...  skulle vara jättekul!
  • Fiaw89

Ingen fara. Verkar ju ändå inte vara några som vill fortsätta med mammaträffarna.

• Fiaw89

Äntligen har tråden kommit igång igen =D jag är på att ses nån dag, dock kan jag inte på torsdag då jag ska träna på förmiddan.

Annars kan jag de flesta dagar :)
    Jättekul med lite nya ansikten också!

• Fiaw89
    Mallefnatt skrev 2011-01-04 22:18:24 följande:
    nytt förslag...

onsdag nästa vecka..

kl 13.00

skärholmens lekland...
    Jag är lätt på! åh va roligt! Kom igen nu ni andra också! =D
    kcs skrev 2011-01-08 17:42:18 följande:
    Någon som vill ut nästa helg. Äta god middag och dricka lite vin. Man måste ju ha lite egen tid med:) någon?
    Jag vill jättegärna med ut =D
  • Fiaw89
    fröken G skrev 2011-01-08 23:10:19 följande:
    Hallå!

Emma heter jag, är 24 år och har en son, Noah, som är 9 ½ månad.
    Bor söder om stan i Botkyrka. Vart finns ni andra? Alltid skoj o lära känna nya människor! :)
    Hej :) Va kul med en till från Botkyrka! :) Jag bor i Hallunda, 21 år och en son, Liam,  på 8 månader :)
  • Fiaw89
    Juhanna skrev 2011-01-09 19:40:37 följande:
    Vi kommer inte på onsdag. Hinner inte mer än komma och vända då jag måste hämta stora tjejen på dagis
    Okej, tråkigt..
    Du kan inte låta henne vara ledig en dag? Leklandet är ju underbart roligt för lite större barn :)
    Cattis hade ju med sin busunge sist och han hade nog jättekul!

Iallafall, onsdag kl 13 utanför Abrakadabra Lekland i skärholmen. =)
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor