• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • carroimsdal

hejsan

jag heter också carolina och har en son på 4 månader jag är intresserad att göra något=)

• kcs

Hej Carolina. Som det ser ut nu så är det bara du som har nappat på min tråd . Har varit inne på andra unga mammors sida och dom har redan bildat sin lilla mamma grupp. Hittar jätte gärna på något med er:) vad sägs om att fika nästa vecka? Känner inte till Sthlm så mycket men det gör väll inger:)

• Linaa87

Hej! Jag heter också Carolina (kallas för Lina), 23 år gammal och har en son på snart 3 månader. Har länge försökt hitta andra mammor att umgås med, men som du säger kcs så verkar alla redan ha bildat sina små grupper. Jag träffas gärna nästa vecka och hittar på något skoj, eller kanske bara ta en ride med ungarna :) Vad säger ni?

• kcs

hihih vad häftigt nu är vi tre som heter carolina=) vad roligt att du också vill vara med... ja vad säg om att gå på stan 29 nästa vecka ?

• Mallefnatt

Hej...

Jag vill också vara med...

Catharina (Cattis) snart 24år. Mamma till Isac 2,5 år och Ella snart 6 veckor..
    Bor i upplands väsby o tycker det skulle vara jätte kul o lära känna lite nytt folk.

Vart i sthlm bor ni?

Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • kcs

gud vad glad jag blir att det börjar komma in lite fler mammor som man sj kan bilda en grupp... jag bor i vällingby=)

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-09-22 00:26:46 följande:
    gud vad glad jag blir att det börjar komma in lite fler mammor som man sj kan bilda en grupp... jag bor i vällingby=)
    blir lite roligare dagar om man har andra i samma ålder att umgås med =)
  • kcs

ja det e sant.... har sj inga i min ålder att dela samma intresse med=) vad kul det ska bli

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-09-22 00:33:38 följande:
    ja det e sant.... har sj inga i min ålder att dela samma intresse med=) vad kul det ska bli
    så när var o hur blir första "träffen"? =)
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor