• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • NovasM

Det finns ett lekland i Högdalen vet jag.. Det är ju ganska blandade åldrar på allas barn ser jag. Jag tror att leklandet kan vara någonting, jag har själv aldrig varit där. Jag tänker bara lite spontant att för er som har yngre barn.. Då spelar det kanske inte så stor roll vad ni gör eftersom en liten knodd inte behöver aktiveras på riktigt samma sätt. Så, om det är ok med er skulle vi ju kunna pröva det kanske? Och så en fika på fredagen:)

Eller vad tror ni?

• Fiaw89

Hej hej! Sofia heter jag, 21 år och har en liten pojke på fyra månader som heter Liam :)

skulle jättegärna komma på fredag. Vart nånstans tänkte ni träffas?

• Fiaw89

Nu har jag läst igenom hela tråden och såg att ni ska ses i vid kulturhuset..  kommer jättegärna med om det är okej? :)  verkar som att de blir rätt många!

• Mallefnatt

Det finns flertal lekland runt om..

Veddesta,Täby,Arlanda/märsta,Tumba.Skärholmen.

Det är väldigt smart idé för oss med lite större barn också så kan dom roa sig samtidigt som man kan prata lite granna.. Min son sitter väl still 10 min kanske sen är det full rulle.. och jag kan bara tänka mig hur mkt jag kommer få jaga han på fredag ändå..

Många har hittils sagt att dom skall komma till Kulturhuset på fredag.. men vet tyvärr av erfarenhet att många är väldigt på och sen kommer dom inte.. Hoppas verkligen nu att folk kommer =)

Men för er nya kl 14 på kulturhuset på fredag 1 oktober. Vi ses utanför på plattan och går sen tillsammans upp.

Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • kcs
    Mallefnatt skrev 2010-09-26 18:55:55 följande:
    Det finns flertal lekland runt om..

Veddesta,Täby,Arlanda/märsta,Tumba.Skärholmen.

Det är väldigt smart idé för oss med lite större barn också så kan dom roa sig samtidigt som man kan prata lite granna.. Min son sitter väl still 10 min kanske sen är det full rulle.. och jag kan bara tänka mig hur mkt jag kommer få jaga han på fredag ändå..

Många har hittils sagt att dom skall komma till Kulturhuset på fredag.. men vet tyvärr av erfarenhet att många är väldigt på och sen kommer dom inte.. Hoppas verkligen nu att folk kommer =)

Men för er nya kl 14 på kulturhuset på fredag 1 oktober. Vi ses utanför på plattan och går sen tillsammans upp.
    ja jag vet har sett andra trådar att det aldrig blir av det är just därför jag tog mer kontakt genom att ¨få allas nummer....

jag kommer defenitivt att vara där hoppas någon mer än jag kommer
  • kcs
    Fiaw89 skrev 2010-09-26 12:50:23 följande:
    Hej hej! Sofia heter jag, 21 år och har en liten pojke på fyra månader som heter Liam :)

skulle jättegärna komma på fredag. Vart nånstans tänkte ni träffas?
    vad roligt att du hängde på=)
  • Fiaw89

Mallefnatt (Cattis) , 23 år , Upplands Väsby, Isac född 20/4-08, Ella född 14/8-10
    NovasM (Sandra), 25 år, Högdalen, Nova född 28/11-09
    Kcs (karolina) 23 år. vällingby, Liam född 17 juni 2010
    Lillzandra (Zandra), 23år, Upplands Väsby, Izabelle född 19/12-08, Felizia född 2/7-10
    Juhanna (Johanna), 21 år, Sundbyberg, Svea född 20/5-07, Majken född 16/9-09 
    carroimsdal (Carolina) 23år, Jakobsberg, Leonardo född 12 Maj 2010
    majlinsa (Malin) 23år, Vallentuna, Sonen W född 5/3-07
    biianca (Jamilla), 25 år, Sollentuna, Isak född 30/7-10
    Linaa87 (Carolina), 23år, Södertälje/Sollentuna, Elias född 11/7-10
    Moooa (Moa), 21år, Södertälje, Maya född 27/8-10
    Bebisfixerad (nathalie) 22år ( snart 23, Tyresö, Amelia född 14)9-09
    gemini888 (Tova) 22 år, Kungsholmen, Elliot född 16/1-10
    Sambi (Sanna) 24 år, Norrtälje, Neo född 6/5-10
    Maseralda (Esmeralda) 24 år, Hagsätra, Bastian född 7/8 -10
    Fiaw89 (Sofia) 21 år, Norsborg, Liam född 11/5-2010

Kan någon kanske inboxa sitt nummer till mig? Lättare om jag kan ringa någon ifall man blir sen eller så.
    Liam lyckas alltid kräkas/skita ner sig innan man ska gå så man missar tåget och grejer :)

• carroimsdal

jag kommer absolut=)!
    så ser ni en lång en brud med en knådd så är det bara hojta:D

• Bebisfixerad

blää min lilla skrutta e sjuk =( dunder förkyld å som alltid när hon blir minsta lilla sjuk ( är väldigt infektions känslig)
    så får hon astma och hemsk krupp på köpet =(
    men hoppas hon blir bättre tills på fredad =) ..

oj oj va många det böörjar bli =) riktigt roligt =) 

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor