• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • kcs
    Linaa87 skrev 2010-10-01 23:16:38 följande:

Jag hoppas att vi blir fler tills nästa träff! Jag tycker också att vi borde ses tidigare så att man hinner umgås ett tag innan det är dags att bege sig hem. Ska vi säga runt 12 snåret nästa fredag?

ja olivermamman skrev till mig om vi kan träffas vid elva istället då hon måste hämta sin andra bebis kl 3....

min passar det perfekt den tiden bvad säger ni andra.....

hört att det fins en jätte fin öppenförskola i stan... ska ta reda på mer och vart exakt den ligger....=)
  • Linaa87

Jag klickade just runt på nätet lite, och så såg jag att det är underbara barn mässan mellan den 8-10 oktober 11:00-15:00. Där har dem allt från sång&rythmik, seminarier och andra utställningar. Inträde kostar 130:-/vuxen och gratis för barn 0-6månader i vuxens sällskap och 20:- för äldre barn. Tänkte att det kunde vara en rolig liten dagsutflykt för oss mammor och våra kids. Vad säger ni andra? Gå gärna in på deras hemsida www.underbarabarn.com och kika runt!

• Bebisfixerad
    Linaa87 skrev 2010-10-01 23:47:24 följande:
    Jag klickade just runt på nätet lite, och så såg jag att det är underbara barn mässan mellan den 8-10 oktober 11:00-15:00. Där har dem allt från sång&rythmik, seminarier och andra utställningar. Inträde kostar 130:-/vuxen och gratis för barn 0-6månader i vuxens sällskap och 20:- för äldre barn. Tänkte att det kunde vara en rolig liten dagsutflykt för oss mammor och våra kids. Vad säger ni andra? Gå gärna in på deras hemsida www.underbarabarn.com och kika runt!
    det låter ju som en toppen ide =)
  • kcs
    det var ju den jag pratade om när vi träffades... jag ska in med min man då han för engång skull tar ledigt från jobbet för att omgås med oss men blir det ändrade planer så följer jag jätte gärna med er
  • AnnaT
    Hej jag träffas gärna nästa fredag men jag tror inte att mässan är något bra ställe tyvärr det brukar vara överfullt där. Streesigt mycket ljud osv

annars kan jag följa med en annan dag :)
  • Mallefnatt

Fredagar skulle passa bra för mig.. men tiden spelar roll..
    Isac går på dagis till 12.45 så jag kan tyvärr inte ta det tidigare än kl 14 om jag skall hinna till stan..

Ang underbara barn mässan skall jag åka in på lördag.. vore kul med sällskap!?

Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Fiaw89

Halloj, tycker de blev väldigt förvirrande nu gällande vilken tid de blir på fredag.
    Ska vi säga 13 tiden då? Så kan Mallefnatt komma lite senare?
    12 kan bli liiite tidigt för mig eftersom att Liam oftast sover till 9 och äter lunch runt 11.
    Men, vi anpassar oss såklart ifall de inte funkar för någon annan..

• kcs

men kan man inte ta vid 4 då då alla har hämtat barnen på dagis och dom också skulle kunna vara med.....

eller det kanske blir lite jobbigt.... sen kan ni ju också ni som har barn på dagis ta med er de barnet också och inte behöva gå till dagis då dom ändå är så pass små

mig funkar det när som bara det är på fredag

• Mallefnatt
    Fiaw89 skrev 2010-10-02 11:06:38 följande:
    Halloj, tycker de blev väldigt förvirrande nu gällande vilken tid de blir på fredag.
    Ska vi säga 13 tiden då? Så kan Mallefnatt komma lite senare?
    12 kan bli liiite tidigt för mig eftersom att Liam oftast sover till 9 och äter lunch runt 11.
    Men, vi anpassar oss såklart ifall de inte funkar för någon annan..
    Ja tycker också det vore bra med 13 tiden.. som Fia säger så kan jag komma lite senare..
    Men om det blir innan så blir det stress med lunch o övriga rutiner o så..

Så eftermiddagen på fredagar vore bra..
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor